کد خبر : 45370
تاریخ انتشار : شنبه 26 سپتامبر 2015 - 20:23
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای صنعت گردشگری در شهمیرزاد بی‌توجه مانده است بسته هستند

صنعت گردشگری در شهمیرزاد بی‌توجه مانده است

صنعت گردشگری در شهمیرزاد بی‌توجه مانده است

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره به اینکه شهمیرزاد در بخش گردشگری توانمندی های بسیاری دارد، گفت: صنعت گردشگری در شهمیرزاد بی توجه مانده است. به گزارش اهروصال، غلامرضا کاتب در مراسم اختتامیه هشتمین دوره جشنواره بازی بومی و محلی خوزکه اظهار داشت: شهمیرزاد با داشتن پدیده‌های طبیعی بکر و زیبا، خزانه‌ای





نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره به اینکه شهمیرزاد در بخش گردشگری توانمندی های بسیاری دارد، گفت: صنعت گردشگری در شهمیرزاد بی توجه مانده است.

به گزارش اهروصال، غلامرضا کاتب در مراسم اختتامیه هشتمین دوره جشنواره بازی بومی و محلی خوزکه اظهار داشت: شهمیرزاد با داشتن پدیده‌های طبیعی بکر و زیبا، خزانه‌ای ارزشمند برای توسعه گردشگری است.

وی با بیان اینکه گردشگری به عنوان ابزاری مفید برای رشد اقتصادی در کشور نقش غیر‌قابل انکاری دارد و باید از توانمندی‌های بخش گردشگری در شهمیرزاد استفاده بیشتری شود.

به گفته وی، بخش گردشگری، وابستگی بالایی به توانمندی، مشارکت و منابع بخش خصوصی داشته و ارزآوری مناسبی را نیز برای کشور به همراه دارد، از این رو می‌توان با توسعه گردشگری، بخشی از نیازهای ارزی کشور را تامین کرد.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صنعت گردشگری به عنوان فعالیت های چندگانه دامنه گسترده‌ای از مشاغل متنوع با شرایط ویژه سرمایه انسانی را عرضه می کنند.

کاتب تصریح کرد: دنیای امروز عصر تعاملات فرهنگی و اجتماعی بین کشورهاست بنابراین صنعت گردشگری به سرعت در حال توسعه است.

وی با بیان اینکه در جهان امروز صنعت گردشگری در برنامه‌های اقتصادی و توسعه کشورها جایگاه ممتازی دارد، افزود: این صنعت هم از بعد اشتغال و هم از بعد درآمد عمومی نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

نماینده مردم گرمسار و آرادان حفظ منابع آبی را وظیفه شرعی و قانونی همه آحاد جامعه دانست و اظهار داشت: باید زیرساخت‌های لازم برای حفظ و حراست از این منابع و استفاده بهینه از آنها در استان فراهم شود.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.