کد خبر : 45358
تاریخ انتشار : شنبه 26 سپتامبر 2015 - 20:22
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بارسلونا بدون مسی و با درخشش سوارز بر لا‌س‌پالماس غلبه کرد بسته هستند

بارسلونا بدون مسی و با درخشش سوارز بر لا‌س‌پالماس غلبه کرد

بارسلونا بدون مسی و با درخشش سوارز بر لا‌س‌پالماس غلبه کرد

در شبی که لیونل مسی مصدوم شد، شاگردان لوئیس انریکه با گلزنی مهاجم اروگوئه‌ای خود از سد زردپوشان جزایر قناری گذشتند. به گزارش اهروصال، در ادامه بازی‌های هفته ششم لالیگای اسپانیا تیم فوتبال بارسلونا از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف لاس‌پالماس رفت و موفق شد با نتیجه ۲ بر یک به





در شبی که لیونل مسی مصدوم شد، شاگردان لوئیس انریکه با گلزنی مهاجم اروگوئه‌ای خود از سد زردپوشان جزایر قناری گذشتند.

به گزارش اهروصال، در ادامه بازی‌های هفته ششم لالیگای اسپانیا تیم فوتبال بارسلونا از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف لاس‌پالماس رفت و موفق شد با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد. هر دو گل بارسا را در این دیدار لوئیز سوارز در دقایق ۲۵ و ۵۴ به ثمر رساند و  جاناتان ویرا هم در دقیقه ۸۸ برای زردپوشان جزایر قناری گلزنی کرد. همچنین نیمار در دقیقه ۶۷ یک ضربه پنالتی را برای آبی‌و‌اناری به هدر داد.

تیم تحت هدایت لوئیس انریکه با این برد خانگی شمار امتیازات خود را به عدد ۱۵ رساند و به صدر جدول رده‌بندی لیگ دسته اول اسپانیا صعود کرد.

لیونل مسی که در ترکیب اصلی بارسا برای این بازی قرار داشت در دقیقه سه بازی پس از برخوردی که با پدرو بیگاس، مدافع حریف داشت از ناحیه زانو آسیب دید و در نهایت در دقیقه ۱۰ جای خود را به مونیر الحدادی داد.

در ادامه بازی‌های هفته ششم لالیگا، امشب چهار بازی برگزار می‌شود که در مهمترین بازی‌ها از ساعت ۱۹:۴۵ رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به مصاف مالاگا می‌رود و از ساعت ۲۲ هم اتلتیکو مادرید میهمان ویارئال است.

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها، بارسلونا با ۱۵ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های رئال مادرید و سلتاویگو هر دو با ۱۳ امتیاز و بر حسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.