کد خبر : 45356
تاریخ انتشار : شنبه 26 سپتامبر 2015 - 20:21
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سیره شهدا در حلقه های صالحین به نسل جوان منتقل شود بسته هستند

سیره شهدا در حلقه های صالحین به نسل جوان منتقل شود

سیره شهدا در حلقه های صالحین به نسل جوان منتقل شود

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه شهدا سرمایه‌های فرهنگی فاخر ما هستند گفت: زندگی و سیره شهدا در حلقه های صالحین به نسل نوجوان و جوان منتقل شود. به گزارش اهروصال، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد بارانی امام‌جمعه مهدی‌شهر در اختتامیه طرح جوان‌های آسمانی در مسجد امام علی(ع)مهدی‌شهر ضمن تبیین زندگی و سیره شهدایی اظهار داشت:بالاترین معرفت‌ها،معرفت





امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه شهدا سرمایه‌های فرهنگی فاخر ما هستند گفت: زندگی و سیره شهدا در حلقه های صالحین به نسل نوجوان و جوان منتقل شود.

به گزارش اهروصال، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد بارانی امام‌جمعه مهدی‌شهر در اختتامیه طرح جوان‌های آسمانی در مسجد امام علی(ع)مهدی‌شهر ضمن تبیین زندگی و سیره شهدایی اظهار داشت:بالاترین معرفت‌ها،معرفت و شناخت انسان نسبت به خودش است. انسان می‌تواند کامل ترین پدیده باشد، از همه ممکنات به خدا نزدیک تر باشد، این مقام را باید شناخت که چگونه به آن برسیم.

بارانی با بیان اینکه شهدا سرمایه‌های فرهنگی فاخر ما هستند گفت: اگر شهدا را فراموش کنیم تاریخ ما هویت خود را از دست می‌دهد.

امام‌جمعه مهدی‌شهربیان کرد: تربیت فرزندان مانند باغبانی از درختی می باشد که نیاز به آبیاری و مراقبت دارد بنابراین یاری گرفتن از راهکارهای دینی در تربیت صحیح موثر است.

وی با اشاره به اینکه شهدا الگوی صحیح و کاملی در سبک زندگی دینی هستند افزود:همه‌ی ما باید از شهیدان و مسیری را که آنان پیموده‌اند درس بگیریم.

بارانی تصریح کرد: اگر اسلام هر فرد را به انجام عباداتی از قبیل نماز و روزه و خمس امر می‌کند به این دلیل است که نفس انسان ذاتا سرکش و خواهان تنوع است و اگر قید و بندی داشته باشد به انحراف کشیده می‌شود. زندگی و سیره شهدایی را در کلاس‌های تربیتی و حلقه‌های صالحین به نسل نوجوان و جوان آموزش بدهیم.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.