کد خبر : 45354
تاریخ انتشار : شنبه 26 سپتامبر 2015 - 20:21
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فاجعه منا از طریق اتحادیه بین‌المجالس اسلامی پیگیری می‌شود بسته هستند

فاجعه منا از طریق اتحادیه بین‌المجالس اسلامی پیگیری می‌شود

فاجعه منا از طریق اتحادیه بین‌المجالس اسلامی پیگیری می‌شود

عضو مجمع نمایندگان خوزستان گفت: مجلس شورای اسلامی از طریق اتحادیه مجالس اسلامی، پیگیری‌های گسترده‌ای در جهت بررسی و تبیین حادثه مکه را آغاز ‌‌و از حقوق مردم در این عرصه به نحوی مطلوب و با تمام توان دفاع خواهد کرد. به گزارش اهروصال، عباس پاپی‌زاده امرور در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت:





عضو مجمع نمایندگان خوزستان گفت: مجلس شورای اسلامی از طریق اتحادیه مجالس اسلامی، پیگیری‌های گسترده‌ای در جهت بررسی و تبیین حادثه مکه را آغاز ‌‌و از حقوق مردم در این عرصه به نحوی مطلوب و با تمام توان دفاع خواهد کرد.

به گزارش اهروصال، عباس پاپی‌زاده امرور در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس تجلی شور و ایثار مردم ایران اسلامی در دوران معاصر و زمینه پیوند روحیه اجتماعی و معنوی lمردم در عرصه‌های مختلف اسلامی و انقلابی است.

وی گفت: جمهوری اسلامی در اربعین گذشته و با همکاری دولت عراق توانست پذیرای میلیون‌ها زائر از سرتاسر جهان در عتبات عالیات باشد و از آزمونی بزرگ با افنخار و سر بلندی بدون کوچک‌ترین حادثه، گذر کند.

نماینده مردم دزفول در مجلس عنوان کرد: وقایع کنونی و اتفاقات اخیر خانه خدا، بیانگر سوءمدیریت ‌عربستان در کنترل و هدایت زائرین خانه‌‌خدا است که این امر نیازمند توجه مناسب و حضور دیگر کشورهای اسلامی در مدیریت مناسک حج در سال‌های آینده است.

پاپی‌زاده بیان کرد: مجلس شورای اسلامی از طریق اتحادیه مجالس‌اسلامی، پیگیری‌های گسترده‌ای در جهت بررسی و تبیین حادثه مکه را آغاز کرده و از حقوق مردم در این عرصه به نحوی مطلوب و با تمام توان دفاع خواهد کرد.

نتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.