کد خبر : 45227
تاریخ انتشار : جمعه 25 سپتامبر 2015 - 19:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برنامه‌های هنری استان فارس در ایام عزای عمومی تعطیل شد بسته هستند

برنامه‌های هنری استان فارس در ایام عزای عمومی تعطیل شد

برنامه‌های هنری استان فارس در ایام عزای عمومی تعطیل شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از تعطیلی برنامه‌های هنری در ایام عزای جهان اسلام خبر داد. به گزارش اهروصال به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهزاد مریدی اظهار داشت: فاجعه انسانی مکه مکرمه و کشته و زخمی شدن صدها زائر از کشورهای اسلامی و دهها زائر ایرانی کام شیرین





مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از تعطیلی برنامه‌های هنری در ایام عزای جهان اسلام خبر داد.

به گزارش اهروصال به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهزاد مریدی اظهار داشت: فاجعه انسانی مکه مکرمه و کشته و زخمی شدن صدها زائر از کشورهای اسلامی و دهها زائر ایرانی کام شیرین مسلمانان جهان را تلخ و عید بزرگ  اسلامی را به عزا تبدیل کرد.

وی گفت: به همین مناسبت ضمن عرض تسلیت این مصیبت عظمای جهان اسلام، تمامی برنامه‌های هنری در سه روز ایام عزای عمومی که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده است در سطح استان فارس و همزمان با دیگر استانها، تعطیل است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس همچنین در پی این فاجعه خونبار سرزمین منا با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت به خانواده‌های جان باختگان برای مصدومان این حادثه اسف بار از خداوند متعال شفای عاجل مسئلت کرد.

وی اظهار داشت: فاجعه خونبار جان باختن جمع کثیری از زائران بیت‌الحرام و هموطنان عزیزمان را در سرزمین وحی به پیشگاه مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم جان باختگان و ملت بزرگ ایران تسلیت می‌گویم و برای مصدومان این حادثه اسفبار از خداوند متعال شفای عاجل مسئلت دارم.

مریدی بیان کرد: اخبار رسیده از سرزمین وحی حاکی است که به دلیل عدم همکاری ماموران دولت عربستان سعودی پیکر دهها نفر از جانباختگان همچنان در سرزمین منا بر روی زمین مانده و صدها نفر از مجروحان حادثه در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در انتظار رسیدگی هستند ولی ماموران دولت عربستان از رسیدگی به وضعیت آنان جلوگیری می‌کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس برای کلیه خانواده‌های جان باختگان از خداوند متعال صبر و اجر جزیل مسئلت کرد و  ابراز داشت: براساس پیام دکتر جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد، دولت جمهوری اسلامی ایران تا روشن شدن ابعاد مختلف این فاجعه اسف بار موضوع را با جدیت پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.