کد خبر : 45221
تاریخ انتشار : جمعه 25 سپتامبر 2015 - 19:50
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حضور گسترده مردم عامل شکست دشمن در دوران دفاع مقدس بود بسته هستند

حضور گسترده مردم عامل شکست دشمن در دوران دفاع مقدس بود

حضور گسترده مردم عامل شکست دشمن در دوران دفاع مقدس بود

فرمانده تیپ مستقل ۷۲ دوکوهه گفت: ظرفیت و حضور گسترده مردم در دوران دفاع مقدس عامل شکست دشمن در دوران دقاع مقدس و زمینه پیروزی رزمندگان اسلام در دوران معاصر بوده است. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم ، علیرضا بهرامی امروز در جمع مردم اندیمشک، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس بیش از





فرمانده تیپ مستقل ۷۲ دوکوهه گفت: ظرفیت و حضور گسترده مردم در دوران دفاع مقدس عامل شکست دشمن در دوران دقاع مقدس و زمینه پیروزی رزمندگان اسلام در دوران معاصر بوده است.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم ، علیرضا بهرامی امروز در جمع مردم اندیمشک، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس بیش از ۳۳ کشور به صورت مستقیم علیه نیروهای نظامی و مردمی ایران در دفاع هشت ساله به نبرد پرداختند.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس بیش از ۷۵ کشور نیز به صورت غیر مستقیم به حمایت از نیروهای بعثی در جنگ علیه رزمندگان اسلام، می‌پرداختند.

فرمانده تیپ مستقل ۷۲ دوکوهه عنوان کرد: ظرفیت و حضور گسترده مردم در دوران دفاع مقدس، عامل شکست دشمن در دوران دقاع مقدس و زمینه پیروزی رزمندگان اسلام در دوران معاصر بوده است.

وی افزود: این ظرفیت و توان بالای انقلابی، زمینه رونق بستر انقلابی و اسلامی را در جامعه گسترش و عامل قدرت و ارتقای توان نظامی کشور در عرصه مقاومت مردمی و جبهه های جنگ بوده است.

بهرامی بیان کرد: آرامش کشور مرهون خون شهداست و شهدا با گذشتن از جان و مال خود آرامشی ابدی به کشور اهدا کرده‌اند.

وی گفت: دولت‌های دست نشانده استکبار در دوران دفاع دشمنی خود با انقلاب و ارزرش های اسلامی را به ما ثابت پرداختند.

فرمانده تیپ مستقل ۷۲ دوکوهه عنوان کرد: استکبار از نفوذ و قدرت محور مقاومت واهمه دارد و شکست این روحیه جهان اسلام را به عنوان یک هدف ویژه مورد توجه قرار داده است.

بهرامی بیان کرد: پیام ایران اسلامی به ملت‌های جهان اسلام برخلاف دولت‌های استکبار و  حامی استعمار پیام صلح و دوستی است چرا که در دوران معاصر، ملت‌ها عامل رونق و گسترش پیام انقلاب و مقاومت بوده‌اند.

وی افزود: حادثه مکه بیانگر بی‌کفایتی آل‌سعود در تامین امنیت و نیاز حجاج است که این امر نیازمند توجه و برسی ویژه است.

فرمانده تیپ مستقل ۷۲ دوکوهه عنوان کرد: دوران دفاع مقدس توان داخلی و باور ملی را تقویت کرد و ما در آن دوران توانستیم خود کفایی خود را در ساخت تجهیزات نظامی سبک و سنگین و پیشبرد اهداف اقتصادی بدون توسل و اتکا به غرب را به دنیا، نشان دهیم.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.