کد خبر : 45218
تاریخ انتشار : جمعه 25 سپتامبر 2015 - 19:49
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حادثه دلخراش سرزمین منا، سندی مکرر از بی‌لیاقتی آل سعود است بسته هستند

حادثه دلخراش سرزمین منا، سندی مکرر از بی‌لیاقتی آل سعود است

حادثه دلخراش سرزمین منا، سندی مکرر از بی‌لیاقتی آل سعود است

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت جمع کثیری از حجاج بیت الله الحرام، این حادثه را سندی مکرر از بی‌لیاقتی آل سعود در خادمی حرمین شریفین و زائرین آن دانست. به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای، ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت





جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت جمع کثیری از حجاج بیت الله الحرام، این حادثه را سندی مکرر از بی‌لیاقتی آل سعود در خادمی حرمین شریفین و زائرین آن دانست.

به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای، ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت جمع کثیری از حجاج بیت الله الحرام در حادثه سرزمین منا، آل سعود را به بی‌تدبیری در اداره حج متهم کرد.

در این بیانیه آمده است: فاجعه تلخ و تأسف‌بار سرزمین منا در مکه معظمه موجب درگذشت و مصدومیت جمع کثیری از حجاج بیت‌الله الحرام و ضیوف الرحمن از کشورهای مختلف اسلامی در روز عید عظیم قربان شد که موجبات حزن و اندوه تمام مسلمین جهان به ویژه مردم شریف کشورمان را فراهم آورد و به واقعه‌ای فراموش نشدنی مبدل ساخت.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرده است: این حادثه دلخراش در مراسم حج امسال سندی مکرر از بی‌لیاقتی آل سعود در خادمی حرمین شریفین و زائرین بیت‌الله الحرام می باشد و دولت آل سعود مسئول این بی تدبیری در اداره این مراسم عظیم است.

در این بیانیه تصریح شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکومیت آل سعود این مصیبت دردناک را محضر حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری‌«مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم»‌، خانواده‌های قربانیان و به‌ویژه به عموم مردم شریف عزادار ایران اسلامی تسلیت عرض نموده، برای درگذشتگان غفران و علو درجات، برای مصدومین شفای عاجل و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.