کد خبر : 44767
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 سپتامبر 2015 - 23:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بشار جعفری: سوریه برای رفتم به ژنو ۳ مشکلی ندارد بسته هستند

بشار جعفری: سوریه برای رفتم به ژنو ۳ مشکلی ندارد

بشار جعفری: سوریه برای رفتم به ژنو ۳ مشکلی ندارد

نماینده سوریه در سازمان ملل اعلام کرد که کشورش برای رفتن به کنفرانس ژن ۳ مشکلی ندارد؛ به این شرط که این کنفراس بازگشت به نقطه صفر نباشد. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم به نقل از شبکه خبری المیادین، بشار جعفری نماینده سوریه در سازمان ملل تاکید کرد که کشورش تصمیم دارد به





نماینده سوریه در سازمان ملل اعلام کرد که کشورش برای رفتن به کنفرانس ژن ۳ مشکلی ندارد؛ به این شرط که این کنفراس بازگشت به نقطه صفر نباشد.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم به نقل از شبکه خبری المیادین، بشار جعفری نماینده سوریه در سازمان ملل تاکید کرد که کشورش تصمیم دارد به ژنو ۳ برود تا به دنیا ثابت کند که سوری‌ها بین خودشان به راه حل دست پیدا کردند.

بشار جعفری با اشاره به اینکه کشورش مشکلی برای رفتن به ژنو ۳ ندارد، گفت: شرط سوریه برای رفتن به ژنو ۳ این است که این کنفرانس بازگشت به نقطه صفر نباشد.

جعفری با تاکید بر اینکه ایران و روسیه در دفاع از ملت سوریه متحد هستند، گفت: ایران باید خود را برای شرکت در کنفرانس ژنو ۳ آماده کند.

نماینده سوریه با تاکید بر اینکه روسیه با هدف مبارزه با داعش حضور نظامی خود را در سوریه افزایش داده است، گفت: مسکو درک کرده است که نیت غربی ها با سخنان آنها به ویژه بعد از بحران پناهندگان سوری، متفاوت است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.