کد خبر : 44761
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 سپتامبر 2015 - 23:05
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای واشنگتن اعلام کرد موضعش درقبال سوریه تغییر نکرده است بسته هستند

واشنگتن اعلام کرد موضعش درقبال سوریه تغییر نکرده است

واشنگتن اعلام کرد موضعش درقبال سوریه تغییر نکرده است

وزارت خارجه آمریکا تأکید کرد بر خلاف اظهارات وزیر خارجه روسیه، موضع واشنگتن درقبال بحران سوریه هیچ تغییری نکرده و ثابت است. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم به نقل از رویترز، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه، امروز در اظهاراتی اعلام کرد آمریکا بیش از پیش پذیرای موضع مسکو در قبال بحران سوریه است.





وزارت خارجه آمریکا تأکید کرد بر خلاف اظهارات وزیر خارجه روسیه، موضع واشنگتن درقبال بحران سوریه هیچ تغییری نکرده و ثابت است.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم به نقل از رویترز، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه، امروز در اظهاراتی اعلام کرد آمریکا بیش از پیش پذیرای موضع مسکو در قبال بحران سوریه است.

اشاره لاوروف به اظهارات «جان کری» وزیر خارجه آمریکا در پی از سرگیری گفت‌وگوهای نظامی بین واشنگتن و مسکو در خصوص سوریه بود.

بلافاصله پس از این اظهارات لاوروف، واشنگتن بار دیگر نارضایتی خود را از حمایت مسکو از نظام دمشق اعلام کرد.

«جان کربی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: «هیچ تغییری در موضع ما یا نگرانی‌مان درخصوص تحرکات روسیه در سوریه، صورت نگرفته است.»

کربی افزود: «کری (وزیر خارجه آمریکا) در اظهاراتش ثابت و روشن بود. ما از نقش سازنده روسیه در مبارزه با گروه داعش استقبال می‌کنیم ولی اگر این تحرکات در حمایت از اسد باشد این اقدام با تلاش‌های جدی برای پایان دادن به این درگیری‌ها متناقض است.»

اخیرا گزارش‌های زیادی از افزایش نقش نظامی روسیه در سوریه منتشر شده و مسکو چندین جنگنده و تانک را در سوریه مستقر کرده است که این اقدام مسکو با هراس گروه‌های تروریستی و حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی آنها همراه شده است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.