کد خبر : 44752
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 سپتامبر 2015 - 23:03
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کاخ سفید: اقدامات ما در موضوع ایران وقتی تأثیرگذارند که بیان نشوند بسته هستند

کاخ سفید: اقدامات ما در موضوع ایران وقتی تأثیرگذارند که بیان نشوند

کاخ سفید: اقدامات ما در موضوع ایران وقتی تأثیرگذارند که بیان نشوند

سخنگوی کاخ سفید درباره محکومان آمریکایی محبوس در ایران گفت: ما راه‌هایی مختلف را دنبال کردیم تا این افراد در ایران آزاد شوند اما دریافتیم که اقدامات ما وقتی تأثیرگذار هستند که بیان نشوند. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید از تأیید اینکه آیا پاپ فرانسیس برای آزادی اتباع





سخنگوی کاخ سفید درباره محکومان آمریکایی محبوس در ایران گفت: ما راه‌هایی مختلف را دنبال کردیم تا این افراد در ایران آزاد شوند اما دریافتیم که اقدامات ما وقتی تأثیرگذار هستند که بیان نشوند.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید از تأیید اینکه آیا پاپ فرانسیس برای آزادی اتباع آمریکایی بازداشتی در ایران میانجی‌گری می‌کند یا خیر، خودداری کرد.

ارنست در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا در ماجرای بازداشت اتباع آمریکایی در ایران پاپ فرانسیس میانجی‌گری می‌کند، گفت: پاپ نفوذ اخلاقی زیادی دارد حتی میان افرادی که کاتولیک نیستند. رئیس جمهوری آمریکا گفته است: “تلاش ما برای بازگرداندن افرادی که ناعادلانه در ایران بازداشت هستند، ادامه دارد”. این مسئله اولویت رئیس جمهوری است. ما راه‌هایی مختلف را دنبال کردیم تا این افراد در ایران آزاد شوند اما دریافتیم که اقدامات ما وقتی تأثیرگذار هستند که بیان نشوند.

انتهای پیام/پ


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.