کد خبر : 44436
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 سپتامبر 2015 - 7:15
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هیئت دولت به وعده‌های خود در سفرهای استانی عمل کند بسته هستند

هیئت دولت به وعده‌های خود در سفرهای استانی عمل کند

هیئت دولت به وعده‌های خود در سفرهای استانی عمل کند

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سفر نوبخت به استان در سال گذشته اعتبارات که بیان شد تاکنون تخصیص نیافته،گفت: انتظار ما از هیئت دولت در سفرهای استانی پای‌بندی به وعده‌ها و محقق کردن مشکلات مردم است. به گزارش اهروصال، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد باقر عبادی





نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سفر نوبخت به استان در سال گذشته اعتبارات که بیان شد تاکنون تخصیص نیافته،گفت: انتظار ما از هیئت دولت در سفرهای استانی پای‌بندی به وعده‌ها و محقق کردن مشکلات مردم است.

به گزارش اهروصال، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد باقر عبادی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: خوشحالیم از اینکه معاون اول رئیس جمهور به همراه تعدادی از وزیران به خراسان جنوبی سفر کردند و از اینکه چند مدتی است که مسئولان کشوری به استان سفر می‌کنند و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا می‌شوند، جالی خرسندی است.

وی افزود: اگر چه ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی همیشه پیگیر مشکلات مردم در مرکز هستیم و هر طور که شده با وزیران نوبت می‌گیریم و مشکلات را بازگو می‌کنیم اما سفرهای وزیران به استان بهتر نتیجه می‌دهد، زیرا آنها خود از نزدیک موضوعات را رصد می‌کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: با اینکه این سفر بودجه و ردیف اعتباری مشخصی به طور واضح معین نشد، اما باز هم ما به این سفر خوش بین هستیم و امیدواریم گرهی از مشکلات مردم باز شود.

عبادی با بیان اینکه توقع مردم ون مایندگان خراسان جنوبی از دولت این است که مشکلات مردم در این سفرها برطرف شود، افزود: معتقدیم این سفرها تنها کافی نیست بلکه در کنار سفرها مسئولان کشور باید عملیات اجرایی مصوبات را آغاز کنند تا قدم مثبتی در استان برداشته شود.

وی با اشاره به موضوع راه آهن اظهار داشت: انتظار و درخواست ما از وزیر راه و شهرسازی در زمینه راه آهن این بود که کلنگ راه آهن در این سفر زده شود اما معاون رئیس جمهور و وزیر راه وشهرسازی مصمم هستند این پروژه عملیاتی شود و از این پروژه با عنوان طرح بزرگی یاد می‌کنند و امیدواریم هر چه زودتر اجرایی شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما به دنبال اجرایی شدن پروژه راه آهن هستیم، گفت: انتظار داریم هنگامی که مسئول کشوری اعم از وزیر ومعاون به استان خراسان جنوبی سفر می‌کنند، سخنان آنها تنها در حد حرف باقی نماند و آنها را اجرایی و عملیاتی سازند زیرا مردم دیگر به سخن و وعده‌ای که انجام نشود قانع نیستند.

عبادی با اشاره به سفر نوبخت به خراسان جنوبی افزود: سال گذشته نوبخت به خراسان جنوبی سفر کرد واز نزدیک با مشکلات مردم آشنا شد و اعتباراتی را برای استان در نظر گرفت اما متأسفانه هنوز این اعتبارات تخصیص نیافته که انتظار ما از این شخص بیشتر از این است وتوقع داریم پای وعده های خود باشد و اعتبارات را تخصیص دهد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.