کد خبر : 44345
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 سپتامبر 2015 - 13:26
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دور هفتم برنامه فرهنگی هنری مشکات عصر سه‌شنبه برگزار می‌شود بسته هستند

دور هفتم برنامه فرهنگی هنری مشکات عصر سه‌شنبه برگزار می‌شود

دور هفتم برنامه فرهنگی هنری مشکات عصر سه‌شنبه برگزار می‌شود

به گزارش اهروصال، به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه اهر و همکاری شهرداری و بسیج هنرمندان، برنامه پاتوق فرهنگی (برنامه‌های فرهنگی هنری مشکات) در پارک شیخ شهاب‌الدین اهری برگزار خواهد شد. گفتنی است دور هفتم از سری برنامه‌های فرهنگی هنری مشکات فردا سه‌شنبه رأس ساعت ۱۷ عصر در پارک شیخ شهاب‌الدین اهری برگزار می‌شود،

به گزارش اهروصال، به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه اهر و همکاری شهرداری و بسیج هنرمندان، برنامه پاتوق فرهنگی (برنامه‌های فرهنگی هنری مشکات) در پارک شیخ شهاب‌الدین اهری برگزار خواهد شد.

Aharvesal94062000002

گفتنی است دور هفتم از سری برنامه‌های فرهنگی هنری مشکات فردا سه‌شنبه رأس ساعت ۱۷ عصر در پارک شیخ شهاب‌الدین اهری برگزار می‌شود، در این ویژه‌برنامه گروه‌های هنری به اجرای برنامه‌های متنوع مانند؛ اجرای شعر، تئاتر طنز (امیرمحمد پور، بهزاد هادی و اصغر قلی زاده)، سرود، نماهنگ و…  خواهند پرداخت.

Aharvesal94062000040

این برنامه‌ها با عنوان مشکات در محل‌های گردشگری و تفریحی شهرستان برگزار خواهد شد و هدف از اجرای آن بزرگداشت مناسبت‌ها، پرداختن به موضوعات اجتماعی، شناساندن آسیب‌های اجتماعی و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی در قالب‌های هنری همچون : تئاتر، شعر، نمایشگاه، سرود و … می باشد.

Aharvesal94062000051

از دیگر برنامه‌های فرهنگی هنری مشکات هدایت، برپایی نمازهای جماعت، پاسخگویی به شبهات، ایستگاه‌های نقاشی برای کودکان، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی هنری، مشاوره روانشناسی و پزشکی می‌باشد.

Aharvesal94062000027

لازم به ذکر است برنامه فرهنگی هنری مشکات هدایت که امسال پنج دور آن در مناسبت‌های مختلف و با استقبال کم‌نظیر همشهریان در پارک شیخ شهاب‌الدین اهری برگزارشده، به‌عنوان الگوی برگزاری برنامه‌های فرهنگی، در تمامی شهرهای استان برگزار می‌شود که از این حیث جزو برنامه‌های موفق فرهنگی در استان و  شمال غرب کشور نیز می‌باشد.

Aharvesal94062000031

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.