کد خبر : 44303
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 سپتامبر 2015 - 23:05
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای زارع: دلیل فحاشی‌ها گرفتن پنالتی فصل گذشته بود که پرسپولیسی‌ها را آتش زده است بسته هستند

زارع: دلیل فحاشی‌ها گرفتن پنالتی فصل گذشته بود که پرسپولیسی‌ها را آتش زده است

زارع: دلیل فحاشی‌ها گرفتن پنالتی فصل گذشته بود که پرسپولیسی‌ها را آتش زده است

هافبک تیم فوتبال ملوان گفت: فکر می‌کنم دلیل فحاشی‌های که به من صورت می‌گیرد، این است که پنالتی که فصل گذشته گرفتم آنها را آتش زده بود. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، مازیار زارع پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در خصوص فحاشی‌هایی که در جریان بازی به وی صورت گرفت، اظهار داشت:





هافبک تیم فوتبال ملوان گفت: فکر می‌کنم دلیل فحاشی‌های که به من صورت می‌گیرد، این است که پنالتی که فصل گذشته گرفتم آنها را آتش زده بود.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، مازیار زارع پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در خصوص فحاشی‌هایی که در جریان بازی به وی صورت گرفت، اظهار داشت: من چند سال در تیم پرسپولیس بودم و برای این تیم زحمت کشیدم، می‌دانم ریشه فحاشی‌هایی که به من صورت می‌گیرد به کجا برمی‌گردد. ریشه این فحاشی‌ها به دو لیدر برمی‌گردد که یکی از آنها همیشه در جایگاه پشت نیمکت پرسپولیس می‌نشیند.

وی افزود: اگر راست می‌گویند و جرأت دارند بیایند رودررو حرفشان را بزنند نه اینکه فحش بدهند و فرار کنند. هرجای تهران که بگویند حاضرم با آنها صحبت کنم. من نمی‌دانم چرا وقتی تماشاگران ملوان در انزلی چیزی می‌گویند بلافاصله محروم می‌شوند اما تماشاگران پرسپولیس وقتی فحاشی می‌کنند محروم نمی‌شوند.

هافبک ملوان تاکید کرد: اگر این طور است از این پس به تماشاگرانمان بگویم که همه را فحش بدهند. 

زارع در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود اینکه ملوان چند بازیکن دارد که سابقه بازی در پرسپولیس دارند، اما حساسیت‌ها روی تو بیشتر است و فحاشی به تو صورت می‌گیرد، گفت: من فکر می‌کنم دلیل این فحاشی‌ها این است که پنالتی که فصل گذشته گرفتم آنها را آتش زده بود.

انتهای پیام/ 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.