کد خبر : 44162
تاریخ انتشار : شنبه 19 سپتامبر 2015 - 23:43
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای زیرساخت‌های کشتی کشور نیازمند تحول است بسته هستند

زیرساخت‌های کشتی کشور نیازمند تحول است

زیرساخت‌های کشتی کشور نیازمند تحول است

مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: زیرساخت‌های کشتی در کشور نیازمندتحول اساسی است و باید اصلاح شود. به گزارش اهروصال، تورج ظفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان که در هفته گذشته در لاس وگاس آمریکا برگزار شد از حساسیت بالایی برخوردار بود. وی بیان کرد: این دوره





مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: زیرساخت‌های کشتی در کشور نیازمندتحول اساسی است و باید اصلاح شود.

به گزارش اهروصال، تورج ظفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان که در هفته گذشته در لاس وگاس آمریکا برگزار شد از حساسیت بالایی برخوردار بود.

وی بیان کرد: این دوره از رقابت‌ها با حضور تیم‌های قدرتمند دنیا به منظور کسب سهمیه المپیک برگزار شد و تیم‌های مطرح دنیا با همه تجهیزات و امکانات خود برای کسب این سهمیه به میدان این رقابت‌ها وارد شده بودند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با بیان اینکه یکی از آوردگاه‌های مهم جهان مسابقات المپیک است، خاطرنشان کرد: مسابقات المپیک همواره برای همه کشورها از حساسیت خاصی برخوردار است بنابراین تمام توان خود را برای کسب سهمیه آن در مسابقات ورزشی مختلف در دنیا انجام می‌دهند.

ظفری بیان کرد: رئیس فدراسیون کشتی و سرمربی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران که خود از پیشکسوتان و مدال آوران نام آور ایران در دنیا است تلاش قابل قبولی در راستای دریافت بهترین نتایج در این مسابقات انجام دادند و براساس ضوابط و فرآیند انتخابی اعضای تیم ملی کشتی را انتخاب و به این مسابقات اعزام کردند.

وی با اشاره به برخی انتقادات در مورد نتایج کسب شده در این مسابقات توسط تیم ملی کشتی ایران، عنوان کرد: برخی اعضای اعزام شده به این دوره از رقابت‌ها برای نخستین بار در میادین بین المللی کشتی می‌گرفتند، اما با این وجود توانستند نتایج قابل قبولی کسب کرده و خوب بدرخشند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با تاکید بر ضرورت توجه به جوانان برای حضور در میادین بین‌المللی ورزش قهرمانی گفت: کشتی گیران آزاد کار تیم ملی با آمادگی جسمانی مطلوب توانستند کشتی خوبی از خود به نمایش گذاشته و نتایجی قابل قبولی در این دوره از رقابت‌ها در مقابل کشتی گیران باتجربه دینا کسب کنند.

ظفری با اشاره به تلاش کادر فنی تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران در کسب مقام نائب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها عنوان کرد: تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی با برخی تغیرات جزئی در ساختار خود می‌تواند در مسابقات المپیک نتایج درخشانی کسب کند.

وی با اشاره به اینکه تلاش کشتی‌گیران تیم ملی در راستای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات لاس وگاس بوده است، اظهار داشت: به رغم کسب عنوان نائب قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها توسط کشتی گیران تیم ملی، این ورزشکاران شایسته کسب عنوان قهرمانی بودند، اما به دلیل شرایط جسمانی و بعد مسافت و همچین تاخیر در زمان اعزام این تیم، ورزشکاران با قدری تاخیر در آماده‌سازی خود مواجه شده و همین امر سبب شد کشتی گیران نتوانند به موقع خود را با شرایط محیطی سازگار کنند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: کسب ۵ سهمیه المپیک در این دوره از رقابت‌ها نتیجه قابل قبولی برای تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران بود.

ظفری با اشاره به برگزاری مسابقات چندجانبه کشتی در شهرستان بروجرد بیان کرد: هیئت کشتی بروجرد با برنامه‌ریزی بنیادی و پایه‌ای و با دارا بودن پیشینه خوب و با بهره‌گیری از مربیان کارآمد خود در این رشته ورزشی توانسته است نام آوران خوبی در این رشته ورزشی تربیت کند.

وی با اشاره به لزوم اصلاح ساختارهای ورزشی کشتی کشور خاطرنشان کرد: این زیرساخت‌ها نیاز به یک تحول اساسی داشته که با همکاری و تعامل پیشکسوتان کشتی و مربیان این رشته فعالیت‌های خوبی در راستای آماده سازی تیمی انجام شده است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.