کد خبر : 43919
تاریخ انتشار : جمعه 18 سپتامبر 2015 - 21:07
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای وزیر دفاع آمریکا با همتای روسی درباره تحولات سوریه گفتگو کرد بسته هستند

وزیر دفاع آمریکا با همتای روسی درباره تحولات سوریه گفتگو کرد

وزیر دفاع آمریکا با همتای روسی درباره تحولات سوریه گفتگو کرد

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد وزیران دفاع آمریکا و روسیه روز جمعه برای نخستین بار طی بیش از یک سال گذشته درباره بحران سوریه تلفنی گفتگو کردند. به گزارش اهروصال، این گفتگو در حالی انجام شد که تقویت حضور نظامی روسیه در سوریه چشم انداز هماهنگی محدود بین این دو دشمن دوران جنگ سرد





وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد وزیران دفاع آمریکا و روسیه روز جمعه برای نخستین بار طی بیش از یک سال گذشته درباره بحران سوریه تلفنی گفتگو کردند.

به گزارش اهروصال، این گفتگو در حالی انجام شد که تقویت حضور نظامی روسیه در سوریه چشم انداز هماهنگی محدود بین این دو دشمن دوران جنگ سرد را بوجود آورده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن ، پنتاگون اعلام کرد اشتون کارتر و سرگئی شویگو، وزیران دفاع آمریکا و روسیه، توافق کردند گفتگوهای بیشتری را درباره ساز و کارهای لازم برای جلوگیری از درگیری شدن نیروهای هوایی آمریکا و روسیه در جنگ علیه گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش در سوریه انجام دهند.

پنتاگون افزود گفتگوی تلفنی بین اشتون و شویگو حدود ۵۰ دقیقه طول کشید.

اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا به همتای روسی خود اعلام کرد که سرکوب داعش باید همراه و هم زمان با انتقال قدرت سیاسی صورت گیرد.

آخرین بار که وزرای دفاع آمریکا و روسیه گفتگو کرده بودند ماه اوت سال ۲۰۱۴ بود و در آن زمان چاک هیگل وزیر دفاع وقت آمریکا با شویگو گفتگو کرد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.