کد خبر : 43898
تاریخ انتشار : جمعه 18 سپتامبر 2015 - 21:02
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نتایج رکوردگیری از ملی پوشان وزنه‌برداری بسته هستند

نتایج رکوردگیری از ملی پوشان وزنه‌برداری

نتایج رکوردگیری از ملی پوشان وزنه‌برداری

۵ ملی پوش حاضر در اردوی آماده سازی تیم های ملی وزنه برداری عصر امروز برای تیم های لیگ برتری خود وزنه زدند تا امتیازات آنها در هفته نخست لیگ برتربرای تیم هایشان مورد محاسبه قرار گیرد. به گزارش اهروصال؛ پنج ملی پوش کشورمان که در کمپ آماده سازی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان حضور





۵ ملی پوش حاضر در اردوی آماده سازی تیم های ملی وزنه برداری عصر امروز برای تیم های لیگ برتری خود وزنه زدند تا امتیازات آنها در هفته نخست لیگ برتربرای تیم هایشان مورد محاسبه قرار گیرد.

به گزارش اهروصال؛ پنج ملی پوش کشورمان که در کمپ آماده سازی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان حضور دارند عصر امروز جمعه ۲۷ شهریور در حضور رئیس فدراسیون و دبیر این مجموعه با قضاوت داوران بین المللی همزمان با برگزاری هفته نخست لیگ برتر وزنه برداری در اصفهان روی تخته رفتند تا در نهایت پس از پایان این رکورد گیری امتیازات آنها برای تیم هایشان در جدول امتیازی رقابتهای لیگ فصل ۹۴  محاسبه شود. 

برهمین اساس رسول تقیان وکیانوش رستمی از (ذوب آهن اصفهان)،سهراب مرادی وبهداد سلیمی (یاسین پیشروی قم) و نواب نصیر شلال از (شرکت ملی حفاری اهواز) عصر امروز روی تخته رفتند و با ثبت رکورد هایی که سرمربی تیم ملی برایشان درنظر گرفت کار خود را در این رقابت به پایان رساندند، اما در شرایطی که شرایط  رکوردی هر ۵ نفر در حد نرمال قرار داشت وضعیت سهراب مرادی و رسول تقیان ملی پوشان دو باشگاه یاسین پیشرو قم و ذوب آهن اصفهان از سایر نفرات بهتر به نظر می رسید.

درنهایت پایان  رکورد گیری ۵ ملی پوش کشورمان برای ثبت امتیازاتشان در جدول امتیازی هفته نخست لیگ برتر وزنه برداری به شرح زیر است: 

دسته ۷۷کیلوگرم

رسول تقیان  وزنه بردار تیم ذوب آهن اصفهان ابتدا وزنه  145 کیلوگرم را  ثبت کرد و در دومین حرکت ۱۵۳ کیلوگرم را به بالای سر برد و برای بار سوم موفق به مهار وزنه ۱۶۰ کیلوگرمی نشد.تقیان در حرکت دوضرب وزنه های ۱۸۰ کیلو گرم و ۱۹۰ کیلوگرم را مهار کرد،در مهار وزنه۲۰۰ کیلوگرم را هم نتوانست نگه دارد و انداخت تا فاصله چندانی با رکورد دو ضرب دنیا نداشته باشد ومجموع ۳۴۳ کیلوگرم را  به نام خود ثبت کرد.

دسته ۸۵ کیلوگرم

کیانوش رستمی  وزنه بردارتیم  ذوب آهن اصفهان در حرکت یک ضرب وزنه های  160 کیلوگرم و ۱۷۰ کیلوگرم را ثبت کرد و برای بار سوم انصراف داد. رستمی در حرکت دوضرب ۲۰۰ کیلوگرم را مهار کرد و دو بار پیاپی وزنه ۲۲۰ کیلوگرمی که ۲ کیلو گرم بالاتر از رکورد دنیا بود را انداخت و با مجموع ۳۷۰ کیلوگرم کار خود را به پایان رساند.

دسته ۱۰۵ کیلوگرم

سهراب مرادی برای یاسین پیشرو قم در یک ضرب ۱۷۵ کیلوگرم را مهار کرد. برای دومین حرکت ۱۸۶ کیلوگرم را ثبت کرد اما برای سومین فرصت خود ۱۹۶ کیلوگرم را انداخت و در حرکت دو ضرب پر فروغ ظاهر شد و پس از مهار وزنه ۲۲۰ کیلو گرمی با مهار وزنه  233 کیلوگرم  رکورد دو ضرب و مجموع جهان را شکست  و مجموع ۴۱۹ کیلوگرم کار خود را تمام کرد.

لازم به ذکر است سهراب مرادی  در مسابقات در دسته  94 کیلوگرم شرکت می کند  وامروز  بر حسب نیاز تیم یاسین پیشرو قم در دسته ۱۰۵ کیلو وزنه زد.

دسته ۱۰۵+ کیلوگرم

بهداد سلیمی برای یاسین پیشرو قم کار خود را با ۱۹۰ کیلوگرم آغاز کرد  و سپس ۲۰۰ کیلوگرم دومین وزنه ای بود که به نام او  ثبت شد و فقط در حرکت دو ضرب وزنه ۲۴۰ را مهار کرد تا این گونه با مجموع۴۴۰ کیلوگرم کار خود را پایان دهد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.