کد خبر : 43748
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 سپتامبر 2015 - 22:32
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کانون‌های فرهنگی کودکان و نوجوانان گیلان تقویت می‌شود بسته هستند

کانون‌های فرهنگی کودکان و نوجوانان گیلان تقویت می‌شود

کانون‌های فرهنگی کودکان و نوجوانان گیلان تقویت می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت:با ایجاد کانون‌های فرهنگی می‌توانیم استعدادیابی کرده و تلنگری به توانایی‌های آینده سازان این سرزمین وارد آوریم و در جهت پرورش صحیح آنان و در راستای استعداد ذاتی قدم برداریم. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم٬ علی پورحسن صبح امروز در مراسم اختتامیه بهبود اوقات فراغت





مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت:با ایجاد کانون‌های فرهنگی می‌توانیم استعدادیابی کرده و تلنگری به توانایی‌های آینده سازان این سرزمین وارد آوریم و در جهت پرورش صحیح آنان و در راستای استعداد ذاتی قدم برداریم.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم٬ علی پورحسن صبح امروز در مراسم اختتامیه بهبود اوقات فراغت دانش آموزی استان گیلان در شهر خمام  با بیان اینکه فرصت مطالعه و تحقیق همیشه دست نمی‌دهد اظهار داشت: با ایجاد کانون‌های فرهنگی می‌توانیم استعدادیابی کرده و تلنگری به توانایی‌های آینده سازان این سرزمین وارد آوریم و در جهت پرورش صحیح آنان و در راستای استعداد ذاتی قدم برداریم.

وی کمک به راحت شکوفا شدن استعداد نوجوانان و جوانان را یک وظیفه دانست و خاطر نشان کرد: کشف استعداد هدف اصلی بوده و باید متناسب با ریل حرکتی این هدف٬ گام برداشته و تلاشی مستمر داشته باشیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: این ظرفیت‌های استعدادی هنوز شناسایی نشده است و در وهله اول باید خود را باور داشته باشیم تا بتوانیم در مراحل بعدی با توجه به این باورها این ظرفیت‌ها را بعد از شناسایی بارور سازیم.

پورحسن تصریح کرد: هدایت یک جوان در یک عرصه می‌تواند او را به سمت دریا رهنمود سازد و وظیفه داریم که این چشمه‌ها را زلال نگه داشته تا هم‌چنان با اقتدار به دریا برسند.

وی افزود: هدف آموزش و پرورش و کانون فرهنگی و تربیتی یکی است و تلاش هر دو نهاد کمک به اعتلای سطح دانایی نوجوانان و جوانان ایرانی است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.