کد خبر : 43739
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 سپتامبر 2015 - 22:31
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای زیرساخت‌های شهرستان محمودآباد پاسخگوی جمعیت آن نیست بسته هستند

زیرساخت‌های شهرستان محمودآباد پاسخگوی جمعیت آن نیست

زیرساخت‌های شهرستان محمودآباد پاسخگوی جمعیت آن نیست

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با توجه به اینکه اکنون زیرساخت‌ها در شهرستان محمودآباد با وجود جمعیت زیاد پاسخ‌گو نیست باید براساس نیاز و به‌عنوان یک شهر مهم ساحلی شمال کشور به امر ایجاد زیرساخت‌ها توجه کرد. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، عبدالوحید فیاضی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه





عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با توجه به اینکه اکنون زیرساخت‌ها در شهرستان محمودآباد با وجود جمعیت زیاد پاسخ‌گو نیست باید براساس نیاز و به‌عنوان یک شهر مهم ساحلی شمال کشور به امر ایجاد زیرساخت‌ها توجه کرد.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، عبدالوحید فیاضی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید محمودآباد، برگزاری این‌گونه جلسه را بهانه‌ای برای تودیع یک خادم و آغاز فعالیت فرد دیگری بر امر خدمت‌گذاری بیان و اظهار داشت: در انقلاب اسلامی یک روز خدمت‌گزاری لیاقت می‌خواهد و هر کسی یک شب برای انقلاب نخوابد محجوب است.

وی با تاکید بر اینکه خط و راه در این عرصه یک راه و خط است، افزود: رهروان و روندگان در این زمینه متفاوت هستند و روزگار دست به دست می‌گردد و یک روز بدست یک نفر و روز دیگر بر فرد دیگر است که در این امر مهم چرخ روزگار می‌باشد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با اعلام اینکه ترقی انقلاب اسلامی به اراده خداوند و بدست مردم و به ولایت‌ عهدی مقام معظم رهبری می‌گردد، تصریح کرد: در این امر آمدن و رفتن یک روز مسئولی مهم نیست بلکه خدمت‌گذاری در این عرصه و نیمه راه نگذاشتن آن مهم است.

وی با بیان اینکه همه مسئولان برای اعتقاد، ایده و آرمان‌ خود خدمت می‌کنند، افزود: اعتقاد ما مانایی و پایداری انقلاب اسلامی است و هیچ چیز مهم‌تر از استقرار جمهوری اسلامی و حرکتی توحیدی نیست.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با تاکید براینکه امروز خدمت‌گزاری به مردم مقدس است، گفت: اثبات این امر با حضور گسترده مردم و مسئولان امر در چند صباح پیش در کوچه و خیابان‌های شهرستان‌های این استان با بر دوش قرار دادن استخوان‌های شهدای غواص بوده که به گوش دنیا رسیده است به طوری که آنها را به تحیر انداخت.

وی با اشاره به اینکه امروز محمودآباد نیازمند توجه خدمت‌گزاری مسئولان در امر رفع خواسته‌ها و کاستی‌ها و نقصان شهرشان هستند، تصریح کرد: آنچه که متعلق، تملک، قدرت و سیطره ما است باید استفاده کنیم تا برای توسعه این شهرستان گام برداریم.

فیاضی با بیان اینکه در این شهرستان پروژه‌های نیمه‌کاره‌ای در دست اجرا بوده که با سفر ریاست جمهوری و هیئت همراه برای جذب مطالبات در دستور کار قرار می‌گیرد، عنوان کرد: پروژه‌های مهمی که در امر آب‌رسانی زراعی و شرب، شهرسازی، نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی، فرودگاه بیشه‌کلا است که نیاز به گام‌های اساسی دارد تا این شهرستان را به یک توسعه استانی برساند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با اشاره به تجربه فرماندار جدید در یک بندر ساحلی واقع در انزلی، آن را یک گام موثر برای شهرستان محمودآباد دانست و گفت: همه باید با تعامل برای ایجاد این چرخ توسعه شهرستان تلاش کنند و با توجه به انتخابات پیش رو نباید به حاشیه‌ها دامن زنند و به اختلافات داخلی و گروهک‌های سیاسی توجه کنند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی جز توجه به راه ولایت فقیه و بدیعه راه اسلام شکوفا نشده است و امروز باید به ادامه این راه بپردازیم تا شاهد دستاوردهای بزرگ در نظام جمهوری اسلامی باشیم.

فیاضی با اشاره به برجام در میان نمایندگان خانه ملت بیان کرد: اگر چه نمایندگان در این زمینه حرف‌هایی دارند اما بر مهم‌ترین اصل نشات گرفته از راه ولایی توجه دارند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اکنون زیرساخت‌ها در این شهرستان با وجود جمعیت زیاد پاسخ‌گو نیست باید بر اساس نیاز و به عنوان یک شهر مهم ساحلی شمال کشور به امر ایجاد زیرساخت‌ها توجه کرد.

انتهای پیام


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.