کد خبر : 43371
تاریخ انتشار : شنبه 12 سپتامبر 2015 - 19:35
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تهدیدات آمریکا تأثیری بر اراده ملت ایران ندارد بسته هستند

تهدیدات آمریکا تأثیری بر اراده ملت ایران ندارد

تهدیدات آمریکا تأثیری بر اراده ملت ایران ندارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:‌ تهدیدات آمریکا پس از توافق هسته‌ای ادامه دارد اما این تهدیدات اثری در اراده ملت ایران ندارد. به گزارش تسنیم، سردار محمدرضا نقدی دقایقی پیش در حاشیه نشست صاحبنظران اقتصادی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مهمترین خواسته ولایت از همه ما گفتمان‌سازی در ارزش‌ها، کارآفرینی، مصرف کالاهای داخلی و اصلاح





رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:‌ تهدیدات آمریکا پس از توافق هسته‌ای ادامه دارد اما این تهدیدات اثری در اراده ملت ایران ندارد.

به گزارش تسنیم، سردار محمدرضا نقدی دقایقی پیش در حاشیه نشست صاحبنظران اقتصادی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مهمترین خواسته ولایت از همه ما گفتمان‌سازی در ارزش‌ها، کارآفرینی، مصرف کالاهای داخلی و اصلاح الگوی مصرف است و در این راستا حلقه‌های صالحین و دستگاه فرهنگی بسیج به طور جد روی این موضوع کار می‌کند و مشوق‌هایی را هم برای جوانان علاقه‌مند در نظر گرفته و تسهیلات خوبی را به آنها اعطا می‌کند.

وی افزود: صد هزار شغل در ۲ سال اخیر در عرصه اقتصادی در کشور ایجاد شده است و موارد ۱۲‌گانه دستگاه‌های صنایع تبدیلی و بسته بندی را شناسایی و ترویج کرده‌ایم و در این زمینه تسهیلاتی را هم برای روستائیان در نظر گرفته شده تا سرمایه‌ها از دست نرود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به ضایعات حوزه کشاورزی اشاره کرد و گفت: سالانه ۵ میلیون تن ضایعات کشاورزی داریم چیزی که بسیار دردناک بوده و زحمات کشاورزان را بی‌ثمر می‌کند و باید سرمایه‌هایمان به احسن تبدیل شود.

نقدی تصریح کرد:‌ تهدیدات آمریکا پس از توافق هسته‌ای ادامه دارد اما اثری در اراده ملت ایران ندارد و اگر مسئله‌ آمریکا با ایران هسته‌ای می‌بود باید پس از مذاکرات لحن گفتمانش عوض می‌شد و تکریم را در دستور کارش قرار می‌داد نه آنکه بخواهد تهدید کند و پس از مذاکرات هسته‌ای شاهدیم که روزانه ایران را تهدید می‌کنند در حالی که قبل از این توافق هر ۳ ماه یکبار این تهدیدات صورت می‌گرفت.

وی عنوان کرد: مجلس نمایندگان آمریکا ژست خاصی علیه برجام گرفته و به هیچ چیز راضی نمی‌شود و در هر مرحله خواسته‌های غیرمنطقی‌اش را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.