کد خبر : 43362
تاریخ انتشار : شنبه 12 سپتامبر 2015 - 19:32
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ۱۳۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور تا پایان امسال تکمیل می‌شود بسته هستند

۱۳۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور تا پایان امسال تکمیل می‌شود

۱۳۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور تا پایان امسال تکمیل می‌شود

نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر گفت: ۱۳۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور تا پایان امسال تکمیل می‌شود.  به گزارش اهروصال، محمدرضا امیر کمالی، عصر امروز در حاشیه جلسه شورای مسکن لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: در لرستان بالغ‌ بر ۲۰هزار مسکن مهر غیر خود مالک وجود





نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر گفت: ۱۳۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

 به گزارش اهروصال، محمدرضا امیر کمالی، عصر امروز در حاشیه جلسه شورای مسکن لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: در لرستان بالغ‌ بر ۲۰هزار مسکن مهر غیر خود مالک وجود دارد که در این پروژه‌ها بالغ‌ بر هشت هزار واحد آن دارای انشعابات آب، برق و فاضلاب هستند و حدود ۹ هزار واحد آماده نصب انشعابات است که به علت کمبود منابع مالی برای تأسیسات موردنیاز راکد باقی‌مانده بود.

وی افزود: امروز با تصمیمات جلسه شورای مسکن مهر لرستان و با توجه به رهنمودهای استاندار، تعهدات وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو آماده هستیم که این منابع مالی را از محل منابع عمومی و منابع داخلی شرکت‌ها تأمین کنیم تا مردم لرستان از این امکانات بهره‌مند شوند.

نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر عنوان کرد: در سایر استان‌ها وضعیت مسکن مهر به همین صورت مشابه است ولی تصمیمات و مساعدت وزارت نیرو برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر نیز در این استان به‌صورت ویژه است که با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان می‌توان سرعت خوبی در تکمیل آن‌ها داشت.

وی بیان کرد: امسال در کل کشور آمادگی نصب انشعابات آب، برق و فاضلاب حدود ۱۳۰ هزار واحد داریم که با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی و انشاالله تا پایان سال مردم می‌توانند واحدهای خود را در این زمینه تحویل گیرند.

امیر مالکی تصریح کرد: در کل یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور وجود داشته که حدود ۴۵۰ هزار واحد دیگر برای تکمیل وجود دارد.

انتهای پیام/ج


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.