کد خبر : 43349
تاریخ انتشار : شنبه 12 سپتامبر 2015 - 19:30
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیشتازی بایرن مونیخ و دورتموند در روز توقف ولفسبورگ بسته هستند

پیشتازی بایرن مونیخ و دورتموند در روز توقف ولفسبورگ

پیشتازی بایرن مونیخ و دورتموند در روز توقف ولفسبورگ

در دومین روز از هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان دو مدعی قهرمانی این رقابت‌ها مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند. به گزارش اهروصال، با انجام پنج دیدار همزمان، هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های آلمان موسوم به بوندس‌لیگا عصر امروز (شنبه) دنبال شد. در یکی از این بازی‌ها که از ساعت





در دومین روز از هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان دو مدعی قهرمانی این رقابت‌ها مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش اهروصال، با انجام پنج دیدار همزمان، هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های آلمان موسوم به بوندس‌لیگا عصر امروز (شنبه) دنبال شد.

در یکی از این بازی‌ها که از ساعت ۱۸ عصر امروز آغاز شد، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا پذیرای آگزبورگ بود. شاگردان پپ گواردیولا که هر سه بازی قبلی خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشته بودند، در این دیدار هم با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسیدند. آگزبورگ در این دیدار با گل دقیقه ۴۳ الکساندر اسوین از مدافع عنوان قهرمانی پیش افتاد، ولی در ادامه روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۷۷ کار را به تساوی کشاند و در دقیقه ۹۰ توماس مولر از روی نقطه پنالتی تیر خلاص را بر پیکر آگزبورگ شلیک کرد. باواریایی‌ها با این برد ۱۲ امتیازی شدند و همچنان در رده دوم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا باقی ماندند.

بورسیا دروتموند هم در خانه هانوفر به برتری ۴ بر ۲ دست یافت و صدرنشیی‌اش را حفظ کرد. شاگردان توماس توخل در این دیدار توسط پی‌یر امریک اوبامیانگ (۳۵ – پنالتی و ۸۵ – پنالتی)، هنریک مخیتاریان (۴۴) و فیلیپه (۶۷ – گل به خودی) به گل رسیدند و در مقابل دروازه‌شان دو بار توسط آرتور شوبیخ در دقایق ۱۸ و ۵۳ باز شد. دورتموند با این برد ۱۲ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به بایرن صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا را حفظ کرد.

ولفسبورگ، نایب قهرمان فصل گذشته هم در دیداری خارج از خانه مقابل اینگلشتات تن به تساوی بدون گل داد. تیم تحت هدایت دیتر هکینگ در حال حاضر با هشت امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگاست.

در دو دیدار دیگر برگزار شده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

بایرلورکوزن صفر- دارمشتات یک
هرتابرلین ۲ – اشتوتگارت یک

در آخرین بازی از شب دوم هفته چهارم لیگ دسته اول آلمان از ساعت ۲۱ امشب، اینتراخت فرانکفورت از اف سی کلن میزبانی می‌کند.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، بورسیا دورتموند با ۱۲ امتیاز (تفاضل گل ۱۲+) صدرنشین است، بایرن مونیخ با ۱۲ امتیاز (تفاضل گل ۱۰+) در رده دوم جای دارد و ولفسبورگ با هشت امتیاز مکان سوم را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.