کد خبر : 43334
تاریخ انتشار : شنبه 12 سپتامبر 2015 - 19:27
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای محورهای احتمالی پرسش مهر رئیس‌جمهور از زبان معاون وزیر آموزش و پرورش بسته هستند

محورهای احتمالی پرسش مهر رئیس‌جمهور از زبان معاون وزیر آموزش و پرورش

محورهای احتمالی پرسش مهر رئیس‌جمهور از زبان معاون وزیر آموزش و پرورش

معاون پرورش و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از توافق هسته‌ای، توسعه راه‌های کشور و حفاظت محیط‌زیست به عنوان ۳ محور احتمالی پرسش مهر رئیس‌جمهور نام برد. به گزارش اهروصال، حمیدرضا کفاش دقایقی پیش در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر موضوع پرسش مهر امسال، اظهار داشت: انتخاب یکی از این موضوعات به عنوان





معاون پرورش و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از توافق هسته‌ای، توسعه راه‌های کشور و حفاظت محیط‌زیست به عنوان ۳ محور احتمالی پرسش مهر رئیس‌جمهور نام برد.

به گزارش اهروصال، حمیدرضا کفاش دقایقی پیش در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر موضوع پرسش مهر امسال، اظهار داشت: انتخاب یکی از این موضوعات به عنوان پرسش مهر شانزدهم در اختیار خود رئیس‌جمهور است؛ اما به احتمال فراوان موضوع توافق هسته‌ای به عنوان سوال پرسش مهر امسال از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی مطرح خواهد شد.

وی افزود: این ۳ محور احتمالی در پاسخ به استعلام نهاد ریاست جمهوری از سوی وزارت آموزش و پرورش تعیین و به این نهاد ارائه شده است و در ابتدای مهرماه امسال یکی از این ۳ محور به عنوان پرسش مهر ریاست جمهوری مطرح خواهند شد.

معاون پرورش و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر لزوم تلاش همه فرهنگیان و مسئولان آموزش و پرورش کشور برای افزایش استقبال دانش‌آموزان و فرهنگیان از پرسش مهر رئیس‌جمهور، تصریح کرد: با توجه به اینکه رئیس‌جمهور فرزند استان سمنان است این مهم در استان سمنان باید جلوه‌ای ویژه داشته باشد. 

کفاش با بیان اینکه در سال گذشته استقبال مناسبی از پرسش مهر ریاست جمهوری از سوی دانش‌آموزان و فرهنگیان کشور صورت گرفت، خاطرنشان کرد: ابتدای امسال نیز کنگره “پرسش مهر پانزدهم” در برج میلاد تهران برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: ستاد پرسش مهر در وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده و آماده اعلام پرسش مهر از سوی رئیس‌جمهور است.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: به محض اعلام پرسش مهر از سوی رئیس‌جمهور در روز بازگشایی مدارس و بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه به سرعت برای اجرا به استانها و مدارس کشور ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.