کد خبر : 43175
تاریخ انتشار : جمعه 11 سپتامبر 2015 - 20:38
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای گلباران فردوسی در تبریز با درخشش ستاره برزیلی مس بسته هستند

گلباران فردوسی در تبریز با درخشش ستاره برزیلی مس

گلباران فردوسی در تبریز با درخشش ستاره برزیلی مس

تیم فوتسال مس سونگون با ۷ گل از سد میهمان خود، فردوسی مشهد گذشت. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، دیدار تیم‌های مس سونگون ورزقان و فردوسی مشهد از هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، با نتیجه ۷ بر ۲ به سود مس سونگون به پایان رسید. در این دیدار بازیکنان تیم میهمان





تیم فوتسال مس سونگون با ۷ گل از سد میهمان خود، فردوسی مشهد گذشت.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، دیدار تیم‌های مس سونگون ورزقان و فردوسی مشهد از هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، با نتیجه ۷ بر ۲ به سود مس سونگون به پایان رسید.

در این دیدار بازیکنان تیم میهمان شروعی طوفانی داشتند و در همان اوایل بازی موفق شدند گل نخست را توسط مصطفی طیبی وارد دروازه مسی‌ها کنند، در ادامه بازیکن برزیلی مس همانند هفته‌های گذشته به عملکرد خوب خود ادامه داد و گل تساوی را به ثمر رساند.

پس این گل حملات تیم علیرضا افضل افزایش یافت اما مشهدی‌ها توانستند با به نمایش گذاشتن دفاعی منسجم، مانع از گلزنی سونگونی‌ها شده و گل دوم را بار دیگر با درخشش مصطفی طیبی بزنند.

در دقایق بعدی مس سونگون مجدداً با عملکرد خیره‌کننده پاتریک ویرا بلو، گل سوم را زد و چند دقیقه بعد صاحب پنالتی شد. هرچند بازیکنان فردوسی معتقد بودند پنالتی صورت نگرفته است ولی داور مسابقه با تائید آن، گل برتری سونگونی‌ها را این بار توسط حسین طیبی رقم زد تا نیمه نخست این بازی جذاب با نتیجه ۳ بر ۲ به سود مس به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم حملات مسی‌ها منجر به گل چهارم توسط مرتضی عزتی و در نتیجه ازهم‌پاشیده شدن شیرازه تیم میهمان شد. در ادامه تیم مشهدی برای جبران گل‌های خورده دروازه‌بان خود را نیز به جلو کشید اما این مسی‌ها بودند که به ترتیب با درخشش دیگو، بلو و بازهم عزتی حریف را گلباران کردند تا نمایشگر این بازی نتیجه ۷ بر ۲ را نشان دهد و شاگردان علیرضا افضل به نوزدهمین امتیاز خود در لیگ برتر دست یابند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.