کد خبر : 43130
تاریخ انتشار : جمعه 11 سپتامبر 2015 - 19:55
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شیرمحمدی: وقوع ۵ تصادف فوتی در استان زنجان ۶کشته برجای گذاشت بسته هستند

شیرمحمدی: وقوع ۵ تصادف فوتی در استان زنجان ۶کشته برجای گذاشت

شیرمحمدی: وقوع  ۵ تصادف فوتی در استان زنجان ۶کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان زنجان از وقوع پنج فقره تصادف فوتی و کشته شدن شش نفر خبر داد و گفت: در اثر تصادفات فوتی و جرحی در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ نفر مجروح شدند. به گزارش اهروصال، علی‌اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته وقوع پنج تصادف منجر به





رئیس پلیس راه استان زنجان از وقوع پنج فقره تصادف فوتی و کشته شدن شش نفر خبر داد و گفت: در اثر تصادفات فوتی و جرحی در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ نفر مجروح شدند.

به گزارش اهروصال، علی‌اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته وقوع پنج تصادف منجر به فوت سبب کشته شدن شش نفر شد و هفت مجروح برجای گذاشت.

وی ابراز کرد: در ساعت ۲:۳۰ بامداد جمعه برخورد شش وسیله نقلیه شامل پنج خودروی سواری و یک دستگاه کامیون در محور زنجان – قزوین یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت.

رئیس پلیس راه استان زنجان خستگی و خواب‌آلودگی راننده خودروی پژو ۴۰۵ را عامل اصلی وقوع این تصادف عنوان کرد و افزود: پژو ۴۰۵ در اثر برخورد با گاردریل سبب پرتاپ گاردریل به وسط جاده شد که پس از آن شش خودوری با یکدیگر برخورد کردند.

وی بیان کرد: در اثر واژگونی خودروی پراید در کیلومتر پنج محور قیدار در ساعت ۱۶ امروز یک نفر فوت کرد و دو سرنشین آن مجروح شدند.

شیرمحمدی ابراز کرد: انحراف به چپ خودروی سواری پژو ۲۰۶ در محور زنجان- دندی حادثه ساز شد و در اثر برخورد با خوروی پژو ۴۰۵، یک نفر جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

وی بیان کرد: عدم توجه به جلو راننده تراکتور در محور قیدار و برخورد آن با یک عابر پیاده یک فوتی برجای گذاشت.

رئیس پلیس راه استان زنجان عنوان کرد: ساعت ۱۷:۳۰ امروز نیز برخورد یک دستگاه پراید با عابر پیاده در محور قیدار سبب مرگ یک پیرزن شد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی استان زنجان، وقوع ۹ فقره تصادف جرحی سبب جراحت ۱۵ نفر شد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.