کد خبر : 42983
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 سپتامبر 2015 - 16:52
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای خیران، ۹۵ میلیارد ریال به کمیته امداد استان مرکزی کمک کردند بسته هستند

خیران، ۹۵ میلیارد ریال به کمیته امداد استان مرکزی کمک کردند

خیران، ۹۵ میلیارد ریال به کمیته امداد استان مرکزی کمک کردند

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: در ۴ ماهه اول امسال ۹۵ میلیارد ریال از طریق خیران جمع‌آوری شد که این مبلغ به طور کامل به ۱۱ هزار و ۹۱۳ نفر از خانواده‌های بی‌سرپرست و ایتام پرداخت شده است. به گزارش اهروصال، مجید مشهدی رمضانی ظهر امروز در نشست خبری





معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: در ۴ ماهه اول امسال ۹۵ میلیارد ریال از طریق خیران جمع‌آوری شد که این مبلغ به طور کامل به ۱۱ هزار و ۹۱۳ نفر از خانواده‌های بی‌سرپرست و ایتام پرداخت شده است.

به گزارش اهروصال، مجید مشهدی رمضانی ظهر امروز در نشست خبری جشن عاطفه‌ها در آستانه سال تحصیلی با اشاره به اجرای طرح محسنین کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی اظهار داشت: در استان مرکزی ۵ هزار و ۱۱۲ میلیون یتیم وجود دارد که در گروه ایتام و خانواده‌های محسنین هستند و خیرانی که در راه‌ خدا سرپرستی و حمایت ایتام را بر عهده گرفتند، ۵ هزار و ۴۱۷ نفر هستند.

وی افزود: به دنبال اجرای این ارزش پایدار در جامعه اسلامی با ایجاد طرح پرخیر و برکت محسنین، تعداد زیادی از خانواده بی سرپرست و ایتام از این حمایت‌ها بهره‌مند شدند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی تصریح کرد: با اجرای این طرح، فرهنگ خیر و مهرورزی ترویج پیدا می‌کند که به سبب حضور پررنگ حامیان و خیران است خیرانی که با کمیته امداد امام خمینی(ره) همکاری مستقیم و غیر مستقیم داشتند ۷۳ میلیارد ریال کمک نقدی کرده‌اند.

مشهدی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) اعتبارات نقدی و غیر نقدی دریافت شده از خیران و کمک‌های مردمی را به طور کامل در اختیار نیازمندان قرار داده است به نحوی که میانگین پرداختی به هر نفر ۳۹ هزار تومان و هر خانواده ۱۱۶ هزار تومان است.

وی با اشاره به افزایش خانواده‌های نیازمند گفت: خانوارهای نیازمند به ۶ هزار و ۸۰۱ نفر افزایش یافته و تعداد خیران به ۱۷ هزار و ۲۹۷ نفر رسیده است که این تعداد در ۴ ماه اول امسال رخ داده و این تعداد ۲۲ میلیارد ریال کمک کرده اند که به شکل امانی در اختیار کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده و به خانواده‌ها رسیده‌است.

انتهای پیام/ع


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.