کد خبر : 42959
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 سپتامبر 2015 - 16:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه اشتغال به مددجویان استان مرکزی اختصاص یافت بسته هستند

۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه اشتغال به مددجویان استان مرکزی اختصاص یافت

۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه اشتغال به مددجویان استان مرکزی اختصاص یافت

معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: اعتبارات امسال بانک‌های عامل استان مرکزی از محل بند ج تبصره ۱۶ برای تسهیلات اشتغالزایی، ۴۳۲ میلیارد ریال بوده است. به گزارش اهروصال، رمضان‌علی جلالی ظهر امروز در نشست خبری جشن عاطفه‌ها در آستانه سال تحصیلی اظهار داشت: در هفته آینده نشست هم‌اندیشی با





معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: اعتبارات امسال بانک‌های عامل استان مرکزی از محل بند ج تبصره ۱۶ برای تسهیلات اشتغالزایی، ۴۳۲ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش اهروصال، رمضان‌علی جلالی ظهر امروز در نشست خبری جشن عاطفه‌ها در آستانه سال تحصیلی اظهار داشت: در هفته آینده نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی را در فرمانداری شازند را داریم، حدود ۳ کارگاه ایجاد اشتغال برای بانوان در شهر آستانه شازند هم دایر شده که بازدیدی هم از این مراکز انجام می‌شود.

وی افزود: مجمع نوشت‌افزار ایرانی- اسلامی در ۵ شهرستان استان انجام شده و در ۷ شهرستان دیگر نیز برگزار می‌شود تا در پایگاه اصلی آن شهر از مدیران طرح‌های اشتغال امداد استفاده شده تا تولیدات خود را در قالب نوشت‌افراز کیف و کفش ارائه دهند.

معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی تصریح کرد: در بحث کاریابی برای مددجویان خیلی موفق نبوده و از رسانه‌ها درخواست داریم در بحث کاریابی برای مدجویان با جدیت بیشتری وارد میدان شوند.

جلالی خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم تا برای مددجویان و فرزندان آنهایی که توان تهیه اسناد مورد نیاز بانک‌ها برای دریافت تسهیلات را ندارند و یا قدرت ریسک اقتصادی و قدرت بازاریابی و فروش محصولات خود را ندارند، کاریابی کنیم.

وی بیان کرد: با کارخانجات، شرکت ها و موسسات غیر دولتی رایزنی می‌کنیم تا نیروی‌هایی از مددجویان کمیته امداد را به‌کار گیرند در صورتی که نیروی کمیته امداد را به‌کار گیرند در سال اول از پرداخت حق بیمه سهم کارفرما معاف بوده و ۱۰۰ درصد آن توسط کمیته امداد پرداخت می‎شود.

معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی اضافه کرد: در سال ۹۴ یک میلیون و ۹۷۰ هزار تومان به عنوان حق بیمه سهم کارفرما در ۱۲ ماه پرداخت می‎شود که کارفرما دیگر دغدغه بیمه بیکاری روابط کار و شکایت کار و کارفرما را نداشته باشد و در سال دوم ۵۰ درصد حق بیمه سهم کارفرما پرداخت می‌شود.

جلالی افزود: یکی دیگر از بحث‌های اشتغال مددجویان، تسهیلات کارفرمایی است که به مددجویان و فرزندان مددجویی که کار کارفرمایی انجام دهند یعنی این توانایی را داشته باشند که سایر مددجویان را بکار گیرد تا سقف ۷۵ میلیون تومان وام داده می‌‏شود.

وی تصریح کرد: کارفرمایان لازم است تا خود مددجو یا فرزند مددجو بوده که بتواند از تسهیلات کارفرمایی استفاده کنند، چرا که تسهیلات قرض‌الحسنه بوده با سود و کارمزد ۴ درصد است تا زمینه اشتغال خانواده‌های بیشتری از کمیته امداد را فراهم کنیم.

معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی خاطرنشان کرد: اعتبارات امسال بانک‌های عامل از محل بند ج تبصره ۱۶ برای تسهیلات اشتغالزایی، ۴۳۲ میلیارد ریال بوده که تا به امروز ۱۴۶ میلیارد ۱۴۰ میلیون ریال ابلاغ شده، تا پایان هفته سوم ۳۸۶ مددجو با بانک‌های عامل معرفی شدند که تسهیلات درخواستی آنها ۵۲ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.