کد خبر : 42782
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 سپتامبر 2015 - 18:52
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تولیدات کشاورزی کشور اقتصادی نیست بسته هستند

تولیدات کشاورزی کشور اقتصادی نیست

تولیدات کشاورزی کشور اقتصادی نیست

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاست‌گذاری‌های غلط بانک‌ها در گذشته در حوزه تولید، گفت: تولیدات کشاورزی کشور اقتصادی نیست. به گزارش اهروصال، محمد دامادی عصر امروز در نشست مشترک استاندار، مدیران اداری و بخش خصوصی مازندران با رئیس اتاق ایران در استانداری، اظهار داشت: بسیاری از سیاست‌گذاری‌های غلط گذشته بانک‌ها سبب





عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاست‌گذاری‌های غلط بانک‌ها در گذشته در حوزه تولید، گفت: تولیدات کشاورزی کشور اقتصادی نیست.

به گزارش اهروصال، محمد دامادی عصر امروز در نشست مشترک استاندار، مدیران اداری و بخش خصوصی مازندران با رئیس اتاق ایران در استانداری، اظهار داشت: بسیاری از سیاست‌گذاری‌های غلط گذشته بانک‌ها سبب شد تا اقتصاد و تولید کشور رونق نگیرد.

وی افزود: متاسفانه هنوز نتوانستیم کشاورزی را در مازندران اقتصادی کنیم و سهم تولیدات کشاورزی را در واحد سطح ارتقا ندادیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شالیکوبی‌های کشور، ۲۰ درصد سطح تولیدات را از بین می‌برد، تصریح کرد: به دلیل سنتی بودن شالیکوبی‌ها، غذای ۲۰ هزار ایرانی از بین می‌رود.

دامادی با بیان اینکه بسیاری از سدهای کشور بدون کارشناسی ساخته شده است، افزود: اکنون بسیاری از سدهای کشور فاقد منابع آبی و کاربری کشاورزی و صنعتی است.

وی با اعلام اینکه عصر توجه به دلارهای نفتی گذشته است، گفت: باید با اتکا به تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی بتوانیم کشور را اداره کنیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر باور بیشتر مسئولان بر اتاق بازرگانی، افزود: برنامه توسعه صنعتی، کشاورزی، گردشگری، معدن و تجارت استان‌ها باید توسط اتاق بازرگانی تدوین شود.

دامادی با بیان اینکه مجلس بدون نظر اقتصادانان در اتاق نباید در این مورد قانون وضع کند، گفت: اتاق بازرگانی باید دولت را مجاب کند تا در راستای تقویت این نهاد بخش خصوصی توانمند برای رفع بیکاری کشور تلاش شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مازندران دارای بیکاری مضاعف است، افزود: با کمک و رونق اقتصاد مقاومتی بسیاری از مشکلات جامعه رفع می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.