کد خبر : 42779
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 سپتامبر 2015 - 18:52
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای الظواهری: خلافت داعش را به رسمیت نمی‌شناسم بسته هستند

الظواهری: خلافت داعش را به رسمیت نمی‌شناسم

الظواهری: خلافت داعش را به رسمیت نمی‌شناسم

سرکرده ارشد گروه تروریستی القاعده با اشاره به اینکه خلافت گروه تروریستی داعش را به رسمیت نمی شناسد، گفت که ابوبکر البغدادی را شایسته خلافت نمی دانم. به گزارش اهروصال، ایمن الظواهری سرکرده ارشد گروه تروریستی القاعده در نواری صوتی در شبکه اینترنت گفت: “این خلافت را به رسمیت نمی شناسم و آن را خلافتی





سرکرده ارشد گروه تروریستی القاعده با اشاره به اینکه خلافت گروه تروریستی داعش را به رسمیت نمی شناسد، گفت که ابوبکر البغدادی را شایسته خلافت نمی دانم.

به گزارش اهروصال، ایمن الظواهری سرکرده ارشد گروه تروریستی القاعده در نواری صوتی در شبکه اینترنت گفت: “این خلافت را به رسمیت نمی شناسم و آن را خلافتی براساس شیوه نبوت نمی دانم بلکه (خلافت) امارتی تصاحبی بدون شورا است و بیعت با آن برای مسلمانان الزام آور نیست و معتقد نیستم که ابوبکر البغدادی شایسته برای خلافت باشد “.

وی افزود: اگر در عراق یا شام بودم با آنها در نبرد با صلیبی ها، لائیک ها، نصیری ها و صفوی ها – با وجود عدم به رسمیت شناختن به مشروعیت دولت آنها، چه برسد به خلافت آنها- همکاری می کردم، زیرا مسئله بزرگتر از من و ادعای آنها درمورد برپایی خلافت است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.