کد خبر : 42727
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 سپتامبر 2015 - 17:17
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عدم تامین نقدینگی مشکل نخست واحد‌های صنعتی و اقتصادی استان مرکزی است‌ بسته هستند

عدم تامین نقدینگی مشکل نخست واحد‌های صنعتی و اقتصادی استان مرکزی است‌

عدم تامین نقدینگی مشکل نخست واحد‌های صنعتی و اقتصادی استان مرکزی است‌

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: مشکل کمبود و عدم تامین نقدینگی مناسب از جمله مهم‌ترین مشکلات مربوط به فعالان اقتصادی استان مرکزی است که انتظار می‌رود با آغاز مراودات تجاری این مشکل حل شود. به گزارش اهروصال، منوچهر توسطی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن





رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: مشکل کمبود و عدم تامین نقدینگی مناسب از جمله مهم‌ترین مشکلات مربوط به فعالان اقتصادی استان مرکزی است که انتظار می‌رود با آغاز مراودات تجاری این مشکل حل شود.

به گزارش اهروصال، منوچهر توسطی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: مسئولان مرتبط در زمینه مسائل‌ تجاری و صنعت همواره تلاش‌های خود را در راستای از بین بردن این مشکلات در استان مرکزی انجام داده‌اند اما نکته حائز اهمیت در این بین وجود مشکلات در حیطه ملی که با رفع آن موارد می‌توان از بین رفتن آنان در بحث استانی را نیز انتظار داشت.

وی افزود: اتخاذ تدابیر مناسب و برنامه‌ریزی هدفمند و اصولی در رده کشوری و وزارت‌خانه‌ها موضوعی است که تا میزان بسیار زیادی می‌تواند مشکلات موجود در حوزه صنعت استان‌های صنعتی برطرف کند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی تصریح کرد: برقراری ارتباط و پیوند تعاملی میان صنعت، معدن با تشکل‌های اقتصادی شرایط ویژه‌ای را رقم زده که منجر به ثمرات سودمندی برای صنایع استان می‌شود.

توسطی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: انجام این مذاکرات در سطح ملی در واقع بستری برای آغاز حرکت‌های اقتصادی در کشور ایجاد کرد که استان‌های صنعتی می‌توانند نقش پررنگ‌تری را ایفا کنند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های استانی نیز در این بین انتظار می‌رود ‌فشارها را از روی شانه‌های فعالان اقتصادی برداشته و زمینه را برای حضور هرچه بیش‌تر‌ آن‌ها مهیا کنند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی خاطرنشان کرد: تولیدات داخلی به وضعیت رونق نمی‌رسد مگر اینکه تدابیر لازم به منظور حمایت از فعالان اقتصادی ایجاد شود.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.