کد خبر : 42725
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 سپتامبر 2015 - 17:16
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بنیاد هویت مهدویت باید در حد یک الگو برای کشور معرفی شود بسته هستند

بنیاد هویت مهدویت باید در حد یک الگو برای کشور معرفی شود

بنیاد هویت مهدویت باید در حد یک الگو برای کشور معرفی شود

امام جمعه اردبیل گفت: در بنیاد هویت مهدویت سعی می‌شود با یک جریان اصیل فرهنگی، جوانان منطقه در فضای سالم تربیت شوند و در فضای سالم به رشد فرهنگی، تربیتی، علمی و آموزشی سوق داده شوند. به گزارش اهروصال، آیت‌الله سیدحسن عاملی بعد از ظهر امروز در آئین آغاز به کار بنیاد هویت مهدویت در





امام جمعه اردبیل گفت: در بنیاد هویت مهدویت سعی می‌شود با یک جریان اصیل فرهنگی، جوانان منطقه در فضای سالم تربیت شوند و در فضای سالم به رشد فرهنگی، تربیتی، علمی و آموزشی سوق داده شوند.

به گزارش اهروصال، آیت‌الله سیدحسن عاملی بعد از ظهر امروز در آئین آغاز به کار بنیاد هویت مهدویت در دانشگاه آزاد خلخال اظهار داشت: باید یک جریان فرهنگی، تربیتی ناب، برای شکل گیری هویت نسل جوان در شهرها تشکیل شود و جوانان با استفاده از اعتمادی که به اعضاء و کاربران آن دارند، در یک فضای فرهنگی امن قرار گرفته و با ادامه تربیت آرمانی، به سوی یک هدف و ارتقاء فرهنگی در جامعه حرکت کنند.

وی با بیان اینکه فلسفه خلقت عالم، مهدویت است، تصریح کرد: میزان ارتباط انسان به هویت مهدویت بوده و مهدویت، هویت ما به شمار می رود و جایگاه انسان با مهدویت به اوج و اعتلای واقعی می رسد.

آیت‌الله عاملی گفت: بنیاد هویت مهدویت، فعالیت‌های فرهنگی دارد و این بنیاد سیاسی نیست و تصمیم داریم با راه اندازی و آغاز فعالیت خود در این بنیاد، دین خود را به دین خود اداء کنیم.

امام جمعه اردبیل با تشریح اینکه بنیاد هویت مهدویت باید در حد یک الگو برای کشور معرفی شود، افزود: در این بنیاد سعی می‌شود با یک جریان اصیل فرهنگی، جوانان منطقه در فضای سالم تربیت شده و در فضای سالم به رشد فرهنگی، تربیتی، علمی و آموزشی سوق داده شوند و تاسیس این نهاد با تجسم ارزش‌های دینی است که در آن ذائقه جوان را سامان می‌دهد.

وی بیان کرد: انرژی و استعدادهای جوانان منطقه را باید تربیت کنیم و برای مقابله با مراکز فاسد آماده باشیم و از هجمه‌های فرهنگی استکبار دوری کنیم و به امواج ماهواره های اجتماعی غرب، اجازه نفوذ به بنیان خانواده های ایرانی را ندهیم.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به راه اندازی بنیاد هویت مهدویت در شهرستان خلخال و سایر شهرستان‌های استان اظهار کرد: این بنیاد متشکل از مجموعه تیزهوشان و نخبگان شهرستان خلخال و سایر شهرهای استان بوده که در یک مجموعه جمع شده و با استفاده از خلاقیت و استعدادهایی که دارند از آموزه های اسلامی، به مقابله با اهداف غلط غرب می روند تا ضمن پاسخگویی به شبهات، نسل منطقه را به سمت نسل سالم حرکت می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: شبکه های مجازی افکار جوانان ما را سمپاشی می کند و در همه موارد دخالت دارند و برای مقابله با این فضای مجازی سالم باید غرب را پشت مرزهای فرهنگی سرگردان کنیم.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.