کد خبر : 42715
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 سپتامبر 2015 - 17:13
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای قنبرزاده: سقوط هم کنیم از منصوریان حمایت خواهیم کرد بسته هستند

قنبرزاده: سقوط هم کنیم از منصوریان حمایت خواهیم کرد

قنبرزاده: سقوط هم کنیم از منصوریان حمایت خواهیم کرد

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: نه تنها اگر بازی مقابل الاهلی و استقلال را ببازیم، بلکه اگر سقوط هم کنیم دست از حمایت از منصوریان بر نخواهیم داشت. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، منصور قنبرزاده در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت تهران، به سایت باشگاه نفت تهران گفت: خوشبختانه تیم تمرینات خوبی





مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: نه تنها اگر بازی مقابل الاهلی و استقلال را ببازیم، بلکه اگر سقوط هم کنیم دست از حمایت از منصوریان بر نخواهیم داشت.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، منصور قنبرزاده در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت تهران، به سایت باشگاه نفت تهران گفت: خوشبختانه تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و کادرفنی ما به غیر از مبعلی سایر نفرات را برای بازی با الاهلی در اختیار دارد. بازیکنان هم به دلیل شکست یک بر صفر در بازی رفت مقابل الاهلی، برای بازی برگشت در دبی انگیزه زیادی دارند و می‌خواهند با گذشتن از سد الاهلی به جمع ۴ تیم برتر آسیا راه پیدا کنند.

وی افزود: باشگاه تمهیدات لازم را برای بازی مقابل الاهلی در نظر گرفته است. تعدادی از نمایندگان باشگاه برای هماهنگی‌های لازم ۲۲ شهریور به امارات خواهند رفت و تیم نیز فردای آن روز راهی دبی می‌شود. همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

قنبرزاده در مورد مشکلات مالی باشگاه نفت تهران تصریح کرد: ابتدا باید از تلاش‌ها و اقدامات فداکارانه کادرفنی و بازیکنان تشکر کنم که با وجود مشکلات مالی چیزی از انگیزه‌های آنها در تمرینات و بازی‌های تیم کم نشده و آنها برای موفقیت تیم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند. بخشی از اقساط سال گذشته توسط اسپانسر پرداخت نشده و این موضوع باعث شده تا مشکلاتی مالی پیش بیاید و شرمنده کادرفنی و بازیکنان شویم. در حال حاضر پیگیر حل این موضوع هستیم تا از شرمندگی بازیکنان درآییم، چون شرایط فعلی آنها را به خوبی درک می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت تصریح کرد: بازیکنان به طور میانگین ۲۵ درصد از سال گذشته طلبکارند و در فصل جدید نیز پرداخت‌هایی جزئی به آنها داشته‌ایم. بنابراین از اسپانسرهای باشگاه تقاضا داریم مساعدت لازم را در پرداخت اقساط باقی‌مانده خود انجام دهند. خوشبختانه شاهدیم کادرفنی و بازیکنان با کمترین تأثیرپذیری از این مسائل با همه وجود برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند که این موضوع مسئولیت مسئولان را بیشتر می‌کند.

وی در مورد مطالبی که در برخی از رسانه‌ها مطرح شده که بازی برگشت با الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا یا بازی با استقلال در لیگ برتر آخرین فرصت سرمربی تیم برای نتیجه گرفتن است، تأکید کرد: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد چون ما به سرمربی و بازیکنان‌مان کاملاً اعتقاد داریم و مطمئن هستیم این تلاش‌ها و زحمات آنها منجر به نتیجه‌گیری می‌شود. منصوریان و بازیکنانش پتانسیل بالایی دارند و ما به این پتانسیل کاملاً واقفیم، بنابراین نه تنها اگر بازی مقابل الاهلی یا استقلال را ببازیم بلکه اگر خدایی نکرده سقوط هم کنیم بازهم دست از حمایت از منصوریان بر نخواهیم داشت. اعتقاد داریم حمایت از منصوریان حمایت از یک جریان سالم در فوتبال است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.