کد خبر : 42709
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 سپتامبر 2015 - 17:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اجرای طرح‌های تحکیم بنیان خانواده در قزوین نیاز به‌بودجه مناسب دارد بسته هستند

اجرای طرح‌های تحکیم بنیان خانواده در قزوین نیاز به‌بودجه مناسب دارد

اجرای طرح‌های تحکیم بنیان خانواده در قزوین نیاز به‌بودجه مناسب دارد

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: با تخصیص بودجه مناسب برای کارگروهای بانوان می‌توان طرح‌هایی که در این اتاق فکر مطرح می‌شود را توسط خود این بانوان اجرایی کرد. به گزارش اهروصال، علی نعمت‌الهی ظهر امروز در نشست با بانوان فرهیخته استان قزوین در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، اظهار داشت:





مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: با تخصیص بودجه مناسب برای کارگروهای بانوان می‌توان طرح‌هایی که در این اتاق فکر مطرح می‌شود را توسط خود این بانوان اجرایی کرد.

به گزارش اهروصال، علی نعمت‌الهی ظهر امروز در نشست با بانوان فرهیخته استان قزوین در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، اظهار داشت: سلسه نشست‌هایی که بانوان فرهیخته با مسئولان و نمایندگان مجلس در سازمان تبلیغات اسلامی داشتند بسیار تأثیرگذار بوده و در صورت ادامه می‌تواند در اصلاح امور بانوان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تأثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه هر بانوی تحصیل کرده و برجسته‌ای فرهیخته نبوده و فرهیختگی در همگامی با دین و مذهب معنای واقعی خود را منعکس می‌کند، عنوان کرد: در آغاز فعالیت ما در این سازمان لیستی مبنی بر اسامی ۱۲۰ بانو به عنوان فرهیختگان استان معرفی شد که ما این لیست را مورد بررسی قرار دادیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه پس از غربالگری که در اداره کل تبلیغات اسلامی صورت گرفت، ۴۰ نفر از بانوان برجسته استانی به عنوان فرهیخته شناسایی شدند، بیان کرد: فرهیختگی زمانی معنا داشته که همگام با اهداف نظام و فرایض دینی باشد.

نعمت‌الهی با اشاره به اینکه بانوان فرهیخته استان به دو کارگروه تحکیم بنیان خانواده، عفاف و حجاب تشکیل شده‌اند، اظهار کرد: این کارگروهان نیاز به حمایت‌های مالی از سوی مسئولان ارشد استانی دارند.

وی افزود: با تخصیص بودجه به این کارگروهان می‌توان طرح‌هایی که در این اتاق فکر مطرح می‌شود را توسط خود این بانوان اجرایی کرد که این امر سبب تسریع در امر اجرای این طرح‌ها است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.