کد خبر : 42640
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 سپتامبر 2015 - 21:20
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کمیته پیگیری مطالبات بانکی مازندران تشکیل می‌شود بسته هستند

کمیته پیگیری مطالبات بانکی مازندران تشکیل می‌شود

کمیته پیگیری مطالبات بانکی مازندران تشکیل می‌شود

استاندار مازندران با تاکید بر ارتقا توانایی بانک‌ها برای اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی، گفت: کمیته پیگیری مطالبات بانکی مازندران تشکیل می‌شود. به گزارش اهروصال، ربیع فلاح جلودار عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری مازندران در استانداری، اظهار داشت: واحدهای تولیدی استان در وضعیت کنونی نیازمند دریافت تسهیلات سرمایه در گردش بوده و





استاندار مازندران با تاکید بر ارتقا توانایی بانک‌ها برای اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی، گفت: کمیته پیگیری مطالبات بانکی مازندران تشکیل می‌شود.

به گزارش اهروصال، ربیع فلاح جلودار عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری مازندران در استانداری، اظهار داشت: واحدهای تولیدی استان در وضعیت کنونی نیازمند دریافت تسهیلات سرمایه در گردش بوده و بانک‌های استان در این زمینه فعالیت چشمگیری خواهند کرد.

وی افزود: بیشترین بخش پرداخت تسهیلات بانک‌ها باید به حوزه صنعت باشد تا رونق تولید و اشتغال در استان فراهم شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه سهم هر یک از بانک‌ها در حوزه اعطای تسهیلات بانکی باید مشخص شود، تصریح کرد: بانک‌های استان توانایی پرداخت تسهیلات به بخش تولید را دارند ولیکن این تسهیلات باید بررسی تا به تولیدکننده واقعی اعطا شود.

فلاح با بیان اینکه بانک‌ها باید در حوزه اعطای تسهیلات تولیدی استان در کشور پیشگام باشند، افزود: شاخص عملکردی بانک‌های مازندران در این بخش طی سال ۹۳ مطلوب بوده است.

رئیس شورای اشتغال مازندران با بیان اینکه سهم بانک‌های استان در اعطای تسهیلات به بخش تولید و صنعت مازندران طی سال ۹۴ باید حداقل ۲۰ درصد افزایش یابد، گفت: رونق تولید و پایداری اشتغال اصلی‌ترین موضوعی بوده که در استان به دنبال آن هستیم.

وی با اعلام اینکه کمیته پیگیری مطالبات بانکی استان با حضور مدیران بانک‌ها و مسئولان دستگاه قضایی با حضور استاندار خبر داد و گفت: این کمیته از هفته آینده باید فعالیت خود را در استان آغاز کند.

فلاح همچنین با تاکید بر تقویت کارآفرینی و تولید در استان، افزود: این مهم باید به عنوان یک اصل اساسی قلمداد شده تا کارآفرین بتواند با امید به آینده برای آبادانی کشور تلاش کند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه ۵۷ درصد سهم اشتغال استان مربوط به خدمات است، تصریح کرد: با تقویت کارآفرینی در این بخش، می‌توانیم ضریب اشتغال مازندران را ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه در اکثر شهرهای مازندران فارغ التحصیلان بیکار داریم، افزود: باید با تقویت مراکز رشد در این شهرستان‌ها بتوانیم زمینه ایجاد اشتغال برای این جوانان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.