کد خبر : 42632
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 سپتامبر 2015 - 21:19
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اسلودلیچ: بازی در ایران برای ما خوش‌یمن نبوده است بسته هستند

اسلودلیچ: بازی در ایران برای ما خوش‌یمن نبوده است

اسلودلیچ: بازی در ایران برای ما خوش‌یمن نبوده است

سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان گفت: بازی در ایران برای ما خوش‌یمن نبوده است. به گزارش اهروصال، اسلووان اسلدلیچ پس از شکست ۶ بر صفر تیمش مقابل ژاپن گفت: بازی در ایران برای ما خوش‌یمن نبوده چون دو بار ۶ بر صفر به حریفانمان باخته‌ایم. هواداران افغانستانی نشان دادند که بهترین هواداران دنیا هستند چون





سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان گفت: بازی در ایران برای ما خوش‌یمن نبوده است.

به گزارش اهروصال، اسلووان اسلدلیچ پس از شکست ۶ بر صفر تیمش مقابل ژاپن گفت: بازی در ایران برای ما خوش‌یمن نبوده چون دو بار ۶ بر صفر به حریفانمان باخته‌ایم. هواداران افغانستانی نشان دادند که بهترین هواداران دنیا هستند چون با اینکه ۶ بر صفر عقب افتاده بودیم اما هیچ‌گاه دست از حمایت خود برنداشتند.

وی افزود: فوتبال در افغانستان قدمت ندارد بنابراین باید فلسفه فوتبال در این کشور تغییر کند تا به روزی برسیم تا فوتبال افغانستان به سطح تیم‌هایی چون ژاپن برسد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد ندارید مهاجران افغان به‌ویژه آنهایی که در ایران اقامت دارند را به تیم ملی افغانستان دعوت کنید، اظهار داشت: مشکلی با این موضوع ندارم مخصوصا در مورد مهاجرانی که مقیم ایران هستند. باید شرایطی فراهم شود تا ما اردویی را در ایران برگزار و این بازیکنان را تست کنیم و محک بزنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان در خصوص اینکه چقدر شانس صعود برای تیمتان قائل هستید گفت: شانس صعود افغانستان از این گروه بسیار کم است. شاید بتوانیم به عنوان تیم دوم در گروه صعود کنیم که این موضوع دور از دسترس است.

اسلدلیچ در پاسخ به این سوال که چرا از روانشناس در تیم خود استفاده نمی‌کنید و آیا بهتر نبود از یک روانشناس در کنار تیم استفاده می‌کردید گفت: مشکل بازیکنان ما روحی روانی نبود در هر صورت ما نمی‌توانستیم حریف ژاپن شویم. ضمن اینکه خود مربی بهترین روانشناس برای یک تیم است. مشکل اصلی ما این است که بعد از هر بازی بازیکنان، باشگاهی ندارند که به فوتبال خود ادامه دهند و همین موضوع روی عملکرد آنها تاثیر می‌گذارد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.