کد خبر : 42629
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 سپتامبر 2015 - 21:18
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رمضانیان: نخبگان مشکلات کشور را شناسایی و چاره اندیشی کنند بسته هستند

رمضانیان: نخبگان مشکلات کشور را شناسایی و چاره اندیشی کنند

رمضانیان: نخبگان مشکلات کشور را شناسایی و چاره اندیشی کنند

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: دشمن درصدد ادراک سازی و تغییر نگاه مردم در جامعه اسلامی است. به گزارش اهروصال، شعبانعلی رمضانیان در نشست مجمع بسیج فرهنگیان استان سمنان که در مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان استان سمنان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز اظهار داشت:  آنها می خواهند همان





رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: دشمن درصدد ادراک سازی و تغییر نگاه مردم در جامعه اسلامی است.

به گزارش اهروصال، شعبانعلی رمضانیان در نشست مجمع بسیج فرهنگیان استان سمنان که در مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان استان سمنان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز اظهار داشت:  آنها می خواهند همان تفکری که به واسطه انقلاب درجامعه شکل گرفت که امکان مقابله با استکبار وجود دارد و بایستی با ظلم مقابله کرد را تغییر دهند.

وی افزود: موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی یکی از شاخصه‌های مهم کسانی که می‌خواهند خاص باشند یا خاص عمل کنند به فرموده رهبر معظم انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور عنوان کرد: دومین شاخصه مهم خواص را در تحلیل درست شرایط و تحقیق در صحت‌وسقم آنچه می‌بیند و یا می‌شنود است و از دیگر شاخصه‌ها قدرت تشخیص حق از باطل، دوست از دشمن و غلط از درست است و اینکه تحت تأثیر احساسات قرار نگیرد.

رمضانیان با ادامه بیانات رهبر معظم انقلاب به‌عنوان شاخصه‌های عوام و خواص گفت: فردی که می‌خواهد اهل رسیدن به حق باشد باید به حق بر اساس منطق و استدلال و نه بر پایه احساسات عمل کند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سال گذشته در جمع نخبگان بسیج همین مطالب و شاخصه‌ها را از زاویه‌ای دیگر برشماری کردند، افزود: امام خامنه‌ای فرمودند که «ما بسیج را همیشه در عمل دیدیم نه در حرف و گفتمان و بسیج همواره در میدان عمل حضور دارد»

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند «در مبانی فکری و اعتقادی خودمان انسان را همیشه مسئول می‌شناسیم و در کنار احساس مسئولیت فرمودند بصیرت، شناخت روش‌ها، زمان و مکان، اقدامات دوست و دشمن و در توضیح فرمایشات اشاره کردند احساس مسئولیت به انسان حرکت و بصیرت به انسان جهت می‌دهد».

رمضانیان عنوان کرد: احساس مسئولیت به‌عنوان یک ضرورت در جامعه نخبگان مطرح است و بایستی احساس مسئولیت در جامعه نخبگان این روزها در صدر اقدامات باشد.

وی بابیان اینکه مجموعه شرایط کشور در جهت ادای دین کار و تلاش کنیم، گفت: بسیج امروز باید در راستای کاهش مسائل و مشکلات جامعه اقداماتی عملی داشته باشد که انجام این اقدامات عملی مستلزم شناخت نیازمندی‌ها، توانمندی‌ها و قابلیت‌ها و تبدیل آن به برنامه‌های اجرایی و عملیاتی است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با تأکید بر اینکه این روزها مسائل فرهنگی بزرگ‌ترین دغدغه رهبری است و پرداختن به ترکیب جدید فضای مجازی و طرح مباحث و موضوعات پس از برجام همه به‌نوعی تأکید بر ضرورت‌های روز جامعه است؛ افزود: جمع نخبگان در بسیج باید متفاوت با گذشته عمل کند و مسئله را جدی‌تر از گذشته و عملیاتی‌تر در میدان حضور؛ مسائل را واکاوی، ریشه مشکلات را شناسایی و برای حل آن چاره‌اندیشی داشته باشند.

رمضانیان بابیان اینکه باید جمع نخبگان بسیج فرهنگیان از دیگر اقشار در اولویت قرار گیرند، گفت: فرهنگ امروز در معرض جدی‌ترین ضربات و حملات قرار دارد و حل معضلات فرهنگی از عهده هر نهاد و سازمانی بر‌نمی‌آید و عزم ملی و عمومی برای مقابله با آسیب‌های فرهنگی را می‌طلبد.

وی اظهار داشت: در زمان جنگ تمام مردم به کمک رزمندگان شتافتند و متولیان امر که نیروهای مسلم بودند به‌عنوان مرکزیت کار علاوه بر حضور جدی همراه باقدرت و توانایی در جذب، آموزش و به‌کارگیری نیروهای مردمی بسیار اثرگذار بودند و این همان مسئله و نقیصه‌ای است که به‌صورت جدی امروز در عرصه دیده می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.