کد خبر : 42609
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 سپتامبر 2015 - 20:28
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کی‌روش: از رویکرد هجومی هند شگفت‌زده شدیم بسته هستند

کی‌روش: از رویکرد هجومی هند شگفت‌زده شدیم

کی‌روش: از رویکرد هجومی هند شگفت‌زده شدیم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد که از رویکرد تیم ملی هند در نیمه نخست دیدار مقابل تیمش شگفت‌زده شده است. به گزارش اهروصال، کارلوس کی‌روش بعد از دیدار مقابل هند که با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید، اظهار داشت: بازیکنان و تیم هند ما را شگفت‌زده





سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد که از رویکرد تیم ملی هند در نیمه نخست دیدار مقابل تیمش شگفت‌زده شده است.

به گزارش اهروصال، کارلوس کی‌روش بعد از دیدار مقابل هند که با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید، اظهار داشت: بازیکنان و تیم هند ما را شگفت‌زده کردند و انتظار نداشتیم که آنها با این عزم و اراده مقابل ما قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه ایران در گروه D رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات مقابل ترکمنستان و گوام بازی کرده است، افزود: به نظرم بعد از بازی مقابل دو تیم دیگر گروه و بازی مقابل هند، تیمی که مستحق بالا آمدن از این گروه محسوب می‌شود، هند است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به نیمه نخست دیدار مقابل هند، گفت: من و بازیکنانم در نیمه نخست با رویکرد تهاجمی هند شگفت‌زده شدیم، اما خوشبختانه توانستیم پیروز به رختکن برویم. البته در نیمه دوم و بعد از گلی که به ثمر رساندیم هند متوجه شد که قدرت برتری مقابل ایران را ندارد.

کی‌روش در خصوص وضعیت تیم ملی هند، خاطرنشان کرد: سعی کنید مشکلاتی را که دارید، حل کنید. برای حل مشکلات منتظر کسی نباشید، چون کسی به شما کمک نخواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.