کد خبر : 42593
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 سپتامبر 2015 - 20:24
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رمضانیان: بسیج فرهنگیان عزم ملی را شکل دهد بسته هستند

رمضانیان: بسیج فرهنگیان عزم ملی را شکل دهد

رمضانیان: بسیج فرهنگیان عزم ملی را شکل دهد

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه امروز خطر در تعلیم و تربیت بیشتر از گذشته احساس می‌شود گفت: در آینده نه‌چندان دور اگر شرایط به همین صورت ادامه یابد؛ نقش آموزش‌وپرورش در عرصه تعلیم و تربیت به حداقل خواهد رسید. به گزارش اهروصال، شعبانعلی رمضانیان عصر امروز در جمع فرهنگیان استان سمنان





رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه امروز خطر در تعلیم و تربیت بیشتر از گذشته احساس می‌شود گفت: در آینده نه‌چندان دور اگر شرایط به همین صورت ادامه یابد؛ نقش آموزش‌وپرورش در عرصه تعلیم و تربیت به حداقل خواهد رسید.

به گزارش اهروصال، شعبانعلی رمضانیان عصر امروز در جمع فرهنگیان استان سمنان که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش این استان در خانه معلم سمنان برگزار شد بابیان اینکه خروجی برگزاری نشست‌ها و مجامع بسیج بایستی در راستای به صحنه درآوردن مردم و ارائه طرح و برنامه باشد، اظهارداشت: بنابراین باید تدبیر کنیم که راه نفوذ بیگانگان در اندیشه‌های نسل نو از اقدامات مخرب و خانمان براندازی که دشمن برای بخش‌های مختلف جامعه اسلامی طراحی کرده مسدود شود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: بسیج فرهنگیان باید کاری کند که عزم ملی شکل گیرد، نقش هادی داشته باشد، عوامل و عناصر را سازمان‌دهی کند، بین امکانات و نیازها پیوند ایجاد کند، بالقوه‌ها را به فعل مبدل کند تا سدی محکم برابر توطئه‌های دشمنان علیه نسل جوان و نوجوان کشورمان ایجاد شود.

رمضانیان با تأکید بر اینکه کسانی که در عرصه فرهنگ مسئولیت دارند، در اولویت و خط مقدم مسئله فرهنگ قرار دارند، افزود: باید جامعه فرهنگی کشور فعال‌تر، جدی‌تر و سازمان‌یافته‌تر وسط میدان آیند.

وی بر بازنگری بر روش‌ها، اقدامات، برنامه‌ها و تدابیر تأکید کرد و گفت: باید کمک کنیم که آموزش‌وپرورش بهتر از گذشته نقش خود را اجرا و نواقص موجود را برطرف کنیم.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: علاوه بر مسائل فرهنگی امروز با مسئله جدی‌تری روبه‌رو هستیم و خطر بسیار بزرگی پیش روی ما قرار دارد؛ چراکه دشمن درصدد ادراک سازی و تغییر نگاه مردم در جامعه اسلامی است به‌عبارتی‌دیگر آنها می‌خواهند همان تفکری که به‌واسطه انقلاب در جامعه شکل گرفت که امکان مقابله با استکبار وجود دارد و بایستی با ظلم مقابله کرد را تغییر دهند درحالی‌که ظلم‌ستیزی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.