کد خبر : 42563
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 سپتامبر 2015 - 7:07
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افتتاح پروژه‌های آسفالت راه‌های روستایی هوراند در هفته دفاع مقدس بسته هستند

افتتاح پروژه‌های آسفالت راه‌های روستایی هوراند در هفته دفاع مقدس

افتتاح پروژه‌های آسفالت راه‌های روستایی هوراند در هفته دفاع مقدس

ابراهیم فریادخواه در گفتگو با خبرنگار اهروصال با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس نشانگر هویت ملت ایران است، گفت: دفاع مقدس جایگاه، ارزش و پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که حفاظت از ارزش ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس امروز بر دوش تک تک مردم و مسئولان نهاده شده است. فرماندار

ابراهیم فریادخواه در گفتگو با خبرنگار اهروصال با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس نشانگر هویت ملت ایران است، گفت: دفاع مقدس جایگاه، ارزش و پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که حفاظت از ارزش ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس امروز بر دوش تک تک مردم و مسئولان نهاده شده است.

فرماندار شهرستان هوراند ترویج و نشر فرهنگ شهادت طلبی و دفاع مقدس در بین نسل جوان کشور را ضروری دانست و افزود: یکی از رسالت های امروز ما یادآوری خاطره های جنگ تحمیلی و حفظ ارزش های جمهوری اسلامی ایران است.

وی همچنین از افتتاح پروژه های آسفالت راه های روستایی طی هفته دفاع مقدس در شهرستان هوراند خبر داد و گفت: برای بهره برداری از پروژه های آسفالت راه روستایی در هفته دفاع مقدس نزدیک به ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

فریادخواه اضافه کرد: خانه بهداشت روستاهای کورن و قره درویش با اعتبار بیش از ۶۰۰ میلیون ریال در هفته دفاع مقدس مورد بهره برداری قرار می گیرد.

فرماندار شهرستان هوراند با تاکید براینکه مرکز جهاد کشاورزی از جمله طرح های قابل افتتاح در هفته دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: مرکز جهاد کشاورزی در راستای رسیدگی به مشکلات کشاورزان برای نخستین بار در بخش « آقبراز» افتتاح می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.