کد خبر : 42342
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 سپتامبر 2015 - 21:45
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای صدور دستور از سوی دفتر مقام معظم رهبری درباره باغ سیب کرج بسته هستند

صدور دستور از سوی دفتر مقام معظم رهبری درباره باغ سیب کرج

صدور دستور از سوی دفتر مقام معظم رهبری درباره باغ سیب کرج

استاندار البرز با بیان اینکه پیگیری‌های مربوط به تحویل باغ سیب به مدیریت شهری کرج در حال انجام است، گفت: این امر در شورای عالی شهرسازی کشور مطرح شد و دستوری از سوی دفتر مقام معظم رهبری صادر شد تا هماهنگی لازم در این زمینه صورت گیرد. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، سیدحمید





استاندار البرز با بیان اینکه پیگیری‌های مربوط به تحویل باغ سیب به مدیریت شهری کرج در حال انجام است، گفت: این امر در شورای عالی شهرسازی کشور مطرح شد و دستوری از سوی دفتر مقام معظم رهبری صادر شد تا هماهنگی لازم در این زمینه صورت گیرد.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، سیدحمید طهایی در مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه گل و گیاه کرج که عصر امروز در باغ گل‌های کرج با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، شهردار کرج، رئیس و اعضای شورای شهر کرج برگزار شد، اظهار داشت: پیگیری‌های مربوط به باغ سیب انجام شده و مسئولان کشوری پیگیر این موضوع هستند.

وی با تاکید بر اینکه وزیر راه و شهرسازی به صورت جدی پیگیر این موضوع است، افزود: این امر در شورای عالی شهرسازی کشور مطرح ‌و دستوری از سوی دفتر مقام معظم رهبری صادر شد تا هماهنگی لازم در این زمینه صورت گیرد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: در سفر چند روز گذشته وزیر راه و شهرسازی به استان البرز، رسیدگی به بحث باغ سیب مورد تاکید قرار گرفت تا زمین معوضی به بنیاد مستضعفان داده شود و فضای باغ سیب در اختیار مردم کرج قرار گیرد، امید است این امر اجرایی شود.

محمود دادگو، رئیس شورای شهر کرج نیز بیان کرد: امید است این نمایشگاه سال آینده در باغ سیب برگزار شود و هدیه‌ای برای مردم شهر کرج باشد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.