کد خبر : 42339
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 سپتامبر 2015 - 21:44
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای زندانی محکوم به قصاص در ایلام از اعدام نجات یافت بسته هستند

زندانی محکوم به قصاص در ایلام از اعدام نجات یافت

زندانی محکوم به قصاص در ایلام از اعدام نجات یافت

زندانی محکوم به قصاص در ایلام با بخشش خانواده مقتول از اعدام نجات یافت. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های ایلام، باری دیگر زندان مرکزی ایلام شاهد داستان شیرین گذشت شاکیان و رضایت آن‌ها به یکی دیگر از زندانیان بود. زندانی (ی. خ) که مدت





زندانی محکوم به قصاص در ایلام با بخشش خانواده مقتول از اعدام نجات یافت.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های ایلام، باری دیگر زندان مرکزی ایلام شاهد داستان شیرین گذشت شاکیان و رضایت آن‌ها به یکی دیگر از زندانیان بود.

زندانی (ی. خ) که مدت چهار سال است به جرم قتل محکوم به قصاص نفس در زندان به سر می‌برد، مورد عفو و گذشت شاکیان پرونده‌اش قرار گرفت.

اجرای حکم قصاص که باید در تاریخ ۹۴/۶/۱۴ برای زندانی مذکور صورت می‌گرفت با تلاش بی‌وقفه رئیس زندان و مسئولان فرهنگی و مددکاری زندان مرکزی از دار مجازات رهایی یافت و این گروه صلح و دوستی توانستند با پا در میانی و جلسات متعدد با خانواده مقتول، رضایت آن‌ها را جلب کنند و از اجرای حکم قصاص باز دارند.

علی جابری رئیس زندان مرکزی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه‌ای که در سطح زندان با همکاری و همدلی پرسنل انجام می‌شود، اظهار داشت: گذشته از نتایج مفید و مثمرثمر این اقدام نیک و پسندیده، این رویکرد در فعالیت‌های کاهش آسیب رفتارهای پر خطر زندانیان و همچنین کاهش جمعیت کیفری نیز نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.