کد خبر : 42325
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 سپتامبر 2015 - 21:41
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای توده گرد و غبار در حال خروج از ایلام است بسته هستند

توده گرد و غبار در حال خروج از ایلام است

توده گرد و غبار در حال خروج از ایلام است

معاون حفاظت محیط زیست استان ایلام با بیان اینکه هوای دهلران در وضعیت هشدار است، گفت: توده گرد و غبار در حال خروج از ایلام است. به گزارش اهروصال، علی‌طاهر سارایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام، اظهار داشت: براساس آخرین گزارش وضعیت لحظه‌ای ذرات معلق در هوای استان ایلام، در ساعت ۲۱ امشب،





معاون حفاظت محیط زیست استان ایلام با بیان اینکه هوای دهلران در وضعیت هشدار است، گفت: توده گرد و غبار در حال خروج از ایلام است.

به گزارش اهروصال، علی‌طاهر سارایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام، اظهار داشت: براساس آخرین گزارش وضعیت لحظه‌ای ذرات معلق در هوای استان ایلام، در ساعت ۲۱ امشب، میزان ریزگرد‌ها در شهرستان ایلام ۷۱ میکروگرم بر متر مکعب و در حالتی پایدار است.

وی افزود: میزان ذرات معلق در هوای شهرستان مهران ۱۲۰ میکروگرم بر متر مکعب و در حالتی پایدار است.

معاون حفاظت محیط زیست استان ایلام عنوان کرد: غلظت ریزگرده‌ها در هوای شهرستان مرزی دهلران نیز به ۲۱۲ میکروگرم بر متر مکعب رسید و در وضعیت هشدار است.

وی گفت: میزان این ذرات معلق مهاجم در شهرستان ایوان نیز ۱۱۴ میکروگرم بر متر مکعب و در سرابله نیز ۵۹ بر اساس پی‌ام ۵٫ ۲ است.

سارایی خاطرنشان کرد: توده گرد و غبار در حال خروج از هوای استان است و تا ساعتی دیگر هوای دهلران نیز از حالت هشدار خارج می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.