کد خبر : 42178
تاریخ انتشار : جمعه 4 سپتامبر 2015 - 22:33
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پایان تراپ آقایان با قهرمانی تهران و مدال طلای میرمحمدی بسته هستند

پایان تراپ آقایان با قهرمانی تهران و مدال طلای میرمحمدی

پایان تراپ آقایان با قهرمانی تهران و مدال طلای میرمحمدی

دومین روز از مسابقات اهداف پروازی قهرمانی کشور در رشته تراپ آقایان با قهرمانی تهران و مدال طلای مسلم میرمحمدی به پایان رسید. به گزارش اهروصال و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مسابقات اهداف پروازی قهرمانی کشور در رشته تراپ آقایان در دو روز و در ۵ راند برگزار می‌شود و در هر





دومین روز از مسابقات اهداف پروازی قهرمانی کشور در رشته تراپ آقایان با قهرمانی تهران و مدال طلای مسلم میرمحمدی به پایان رسید.

به گزارش اهروصال و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مسابقات اهداف پروازی قهرمانی کشور در رشته تراپ آقایان در دو روز و در ۵ راند برگزار می‌شود و در هر راند به ۲۵ هدف شلیک می‌کند که ۶ نفر برتر از مجموع امتیاز کسب شده براساس حداکثر امتیاز ۱۲۵ وارد فینال می‌شود.

ورزشکاران در فینال به ۱۵ هدف به صورت تک تیر شلیک می‌کنند و پس از آن چهار نفر برتر به ترتیب وارد مرحله مسابقه مدال برنز ( نفر سوم و چهارم) و مسابقه مدال طلا ( نفر اول و دوم) می‌شوند.

مسابقه مدال طلا و برنز در یک راند ۱۵ هدفی برگزار می‌شود و ورزشکار راه یافته به مرحله نهایی (چهار نفر برتر) جمعا با فینال به ۱۵۵ هدف شلیک می‌کنند. برهمین اساس در رقابت امروز و در مرحله مقدماتی ۶ ورزشکار برتر، علی حافظی با امتیاز۱۱۸ از تهران، مهدی اکبری با امتیاز ۱۱۳ از اصفهان، مسلم میر محمدی با امتیاز ۱۱۱ از کرمان، بابک یگانه با امتیاز ۱۱۱ از تهران، رضا آقاجانی با امتیاز ۱۱۰ از گیلان و سید مجتبی میر امینی با امتیاز ۱۰۵ از مازندران به ترتیب امتیاز راهی فینال مقدماتی شدند که پس از رقابتی سنگین بابک یگانه و مهدی اکبری، نفرات ششم و پنجم حذف شدند و سید مجتبی میرامینی و علی حافظی برای کسب مدال برنز و رضا آقاجانی و مسلم میر محمدی برای رقابت نفسگیر برای مدا طلا به رقابت پرداختند که در نهایت مسلم میرمحمدی از تهران پس از مسابقه فینال حریف خود را پشت سر گذاشت و مدال طلای مسابقات را از آن خود کرد ضمن اینکه رضا آقاجانی و علی حافظی  به ترتیب مدال نقره و برنز را برگردن آویختند.

در ادامه این مسابقات در بخش تیمی نیز تیم تهران با امتیاز ۳۳۳ در جایگاه اول ، تیم اصفهان با امتیاز ۳۱۵ در جایگاه دوم و تیم کرمان با امتیاز ۳۰۵ در جایگاه سوم این رقابتها ایستادند.

دهمین دوره مسابقات اهداف پروازی قهرمانی کشور از ۱۲ تا ۱۶ به مدت ۴ روز و در رشته تراپ، تراپ دوتایی و اسکیت در میدان اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.