کد خبر : 42092
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 3 سپتامبر 2015 - 22:50
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تیم شهرداری رشت برابر تیم پیشکسوتان همدان به پیروزی رسید‌ بسته هستند

تیم شهرداری رشت برابر تیم پیشکسوتان همدان به پیروزی رسید‌

تیم شهرداری رشت برابر تیم پیشکسوتان همدان به پیروزی رسید‌

تیم شهرداری رشت توانست با برتری یک بر صفر برابر تیم منتخب همدان به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ پیشکسوتان کشور صعود کند. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، تیم شهرداری رشت توانست با برتری ۱ بر۰ برابر تیم منتخب همدان به مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ پیشکسوتان کشور صعود کند تا برای راهیابی به





تیم شهرداری رشت توانست با برتری یک بر صفر برابر تیم منتخب همدان به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ پیشکسوتان کشور صعود کند.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، تیم شهرداری رشت توانست با برتری ۱ بر۰ برابر تیم منتخب همدان به مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ پیشکسوتان کشور صعود کند تا برای راهیابی به دیدار پایانی منتظر دیگر دیدارهای این مسابقات بماند.

این دیدار امروز از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه عضدی رشت آغاز شد و تیم شهرداری رشت توانست با تنها گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، به برتری دست یابد. زننده تنها گل تیم شهرداری رشت در این دیدار شاهین ایوبی بود.

بازی رفت دو تیم در همدان با نتیجه ۲ بر ۱ به سود تیم منتخب پیشکسوتان همدان به پایان رسیده بود که با این برتری، تیم شهرداری رشت به‌علت قانون گل زده در زمین حریف به دور بعدی مسابقات لیگ پیشکسوتان کشور راه یافت.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.