کد خبر : 41996
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 سپتامبر 2015 - 19:44
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اردوغان شریک تمام جنایت‌ها در منطقه است بسته هستند

اردوغان شریک تمام جنایت‌ها در منطقه است

اردوغان شریک تمام جنایت‌ها در منطقه است

دبیرکل حزب جمهوری خلق ترکیه گفت که رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در همه جنایت‌های صورت گرفته در سوریه و منطقه شریک است. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، “گورسل تکین” دبیرکل حزب جمهوری خلق ترکیه تاکید کرد که اردوغان و حزب عدالت و توسعه او در همه جرایم صورت گرفته در سوریه





دبیرکل حزب جمهوری خلق ترکیه گفت که رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در همه جنایت‌های صورت گرفته در سوریه و منطقه شریک است.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، “گورسل تکین” دبیرکل حزب جمهوری خلق ترکیه تاکید کرد که اردوغان و حزب عدالت و توسعه او در همه جرایم صورت گرفته در سوریه و به طور کلی منطقه شریک است.

وی گفت: “اردوغان در همه رنج و مشکلات مهاجران سوریه در ترکیه و کشورهای دیگر به طور مستقیم مسئول است”.

تکین در گفت وگو با شبکه تلویزیونی “خلق تی وی” به “روابط خطرناک” حزب عدالت و توسعه با کشورهای مرتجع در منطقه و گروههای تروریستی تحت اسامی مختلف در سوریه اشاره کرد و گفت: “این روابط مشکلات زیادی را برای ترکیه از جمله خطر مستقیم گروه تروریستی داعش علیه ترکیه را ایجاد کرده و خواهد کرد”.

برپایه این گزارش، تکین توطئه ترکیه با قطر و عربستان و سایر کشورهای امپریالی علیه سوریه و منطقه را بخشی از توطئه بزرگی دانست که منطقه را ویران کرد و حزب عدالت و توسعه را مسئول وضعیت کنونی در عراق و لیبی توصیف کرد و گفت: گدیگر برای ترکیه هیچ دوستی نمانده است؛ از ایران گرفته تا عراق و سوریه و مصر و سایر کشورهای منطقه”.

وی همچنین به تلاش های اردوغان برای سلطه بر دستگاه قضایی و رسانه ها که حقایق را از مردم ترکیه درخصوص مجموع سیاست داخی و خارجی پنهان می کنند، اشاره کرد زیرا به گفته وی، همه اقدامات اردوغان و دولت در تمام زمینه ها فساد و خطرناک است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.