کد خبر : 41982
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 سپتامبر 2015 - 17:54
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای موج بازداشت مقامات پاکستانی مرتبط با تروریست‌ها به شرکت گاز جنوبی این کشور رسید بسته هستند

موج بازداشت مقامات پاکستانی مرتبط با تروریست‌ها به شرکت گاز جنوبی این کشور رسید

موج بازداشت مقامات پاکستانی مرتبط با تروریست‌ها به شرکت گاز جنوبی این کشور رسید

پس از موج بازداشت‌های مقام‌های احزاب سیاسی در پاکستان، مدیر عامل شرکت گاز جنوبی پاکستان (سویی) اعلام کرد که برخی از مقامات عالی این شرکت به اتهام همکاری با گروه‌های تروریستی بازداشت شده‌اند. به گزارش اهروصال، «خالد رحمان» مدیرعامل شرکت گاز جنوبی پاکستان (سویی) اعلام کرد که پس از بازداشت سه مقام عالی این شرکت





پس از موج بازداشت‌های مقام‌های احزاب سیاسی در پاکستان، مدیر عامل شرکت گاز جنوبی پاکستان (سویی) اعلام کرد که برخی از مقامات عالی این شرکت به اتهام همکاری با گروه‌های تروریستی بازداشت شده‌اند.

به گزارش اهروصال، «خالد رحمان» مدیرعامل شرکت گاز جنوبی پاکستان (سویی) اعلام کرد که پس از بازداشت سه مقام عالی این شرکت توسط نیروهای کماندوی این کشور برخی دیگر از مدیران به اتهام کمک مالی به تروریست‌ها پنهان شده‌اند.

سویی (Sui) منطقه‌ای در ایالت «بلوچستان» پاکستان است که گاز خود را به سایر مناطق این کشور فراهم می‌کند. شرکت انتقال گاز سویی جنوبی در سال ۱۹۵۴ میلادی تاسیس شد و یکی از بزرگترین شرکت‌های گاز و نفت این کشور محسوب می‌شود.

رحمان در گفت‌وگو با کمیته پارلمانی پاکستان در امور نفت و منابع طبیعی اظهار داشت: برخی از مقامات عالی شرکت گاز جنوبی پس از عملیات اخیر نیروهای کماندوی پاکستان علیه مقامات این کشور، خودشان را پنهان کرده و وی تنها مدیر حاضر در این شرکت است.

وی گفت: تاکنون سه مقام مهم شرکت گاز جنوبی بازداشت شده‌اند و وی نیز به رئیس نیروهای کماندوی پاکستان اطمینان داده که در تحقیقات مقامات عالی این شرکت همکاری کامل خواهد کرد.

«شعیب وارثی» معاون مدیر عامل شرکت گاز جنوبی سویی نیز درمیان بازداشت شدگان است که به همکاری با تروریست‌ها در این کشور متهم شده است.

نیروهای امنیتی پاکستان، علاوه بر جنگ علیه تروریسم در مناطق مختلف این کشور، مقامات عالی احزاب سیاسی همچون «متحده قومی» و «مردم» را نیز به اتهام همکاری با گروه‌های تروریستی و فساد مالی بازداشت کرده است.

رهبران برخی احزاب سیاسی نیز در واکنش به چنین اقدامات گفته‌اند که اقدامات اخیر حزب حاکم پاکستان علیه احزاب سیاسی برای انحراف افکار عمومی از تروریست‌ها در این کشور است که بسیاری از آنها با حزب حاکم در ارتباط هستند.

«اسفند یار ولی» رهبر حزب «عوامی ملی» پاکستان نیز ضمن ابراز نگرانی در واکنش به اقدامات اخیر دولت و نیروی امنیتی این کشور علیه احزاب سیاسی گفت: دولت پاکستان به جای مبارزه با تروریست‌ها به‌دنبال بدنامی احزاب سیاسی در این کشور است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.