کد خبر : 41959
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 سپتامبر 2015 - 17:50
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سیل به ابنیه شهری فریدونکنار خسارت جدی وارد کرد بسته هستند

سیل به ابنیه شهری فریدونکنار خسارت جدی وارد کرد

سیل به ابنیه شهری فریدونکنار خسارت جدی وارد کرد

فرماندار فریدونکنار با اشاره به بارش شدید باران توام با سیلاب طی دیشب و امروز در استان مازندران، گفت: سیل خسارت جدی به ابنیه شهری فریدونکنار وارد کرد. به گزارش اهروصال, مهرداد ابراهیمی اظهار داشت: روز گذشته بارش شدید باران و توفان شدید در فریدونکنار حادث شد که در همان دقایق اول مناطقی از شهر





فرماندار فریدونکنار با اشاره به بارش شدید باران توام با سیلاب طی دیشب و امروز در استان مازندران، گفت: سیل خسارت جدی به ابنیه شهری فریدونکنار وارد کرد.

به گزارش اهروصال, مهرداد ابراهیمی اظهار داشت: روز گذشته بارش شدید باران و توفان شدید در فریدونکنار حادث شد که در همان دقایق اول مناطقی از شهر دچار آبگرفتگی شد.

وی با بیان اینکه با ارسال پیامک و تماس تلفنی با مدیران خدمات‎رسان به آنها آماده‎باش دادیم، افزود: همه مدیران دستگاه‎ها و نهادهای خدمات‎رسان به همراه دهیاران روستاها دیروز در آماده باش کامل بودند تا از هرگونه خسارت به مردم جلوگیری شود.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه مدیریت خوبی در شهر تحقق یافت، تصریح کرد: استاندار مازندران در فریدونکنار حضور یافت و از مناطق مختلف بازدید کرد.

وی ادامه داد: استاندار مازندران با همراهی مدیرکل روابط عمومی استانداری از خیابان‌های نامجو، شهید بهشتی و حضرت ولیعصر (عج) فریدونکنار بازدید داشتند.

ابراهیمی با بیان اینکه خسارت جدی تاکنون به ما گزارش نشده است، خاطرنشان کرد: چند تنه درخت در شهر فریدونکنار شکسته شده که صدمه‌ای به کسی وارد نشده است.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به آبگرفتگی برخی معابر شهر و روستاهای فریدونکنار، گفت: در تعدادی از روستاهای بخش‌های مرکزی و دهفری فریدونکنار نیز طوفان مشکلاتی ایجاد کرد که خسارات آن اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه تا این لحظه گزارش خسارت نداشتیم، گفت: همه مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان تا آرام شدن هوا در محل کار خود مستقر شدند.

وی افزود: در همان لحظات اول به همه ادارات و نهادهای خدمات‌رسان در شهرستان فریدونکنار آماده‌باش دادیم.

فرماندار فریدونکنار با تاکید بر اینکه روسای ادارات خدمات‌رسان در ادارات خود بودند، بیان کرد: علاوه بر مسئولان شهری در بخش روستایی نیز با اطلاع‌رسانی و دستور به شوراها و دهیاران تذکرات لازم برای آماده‌باش و جلوگیری از هرگونه خسارت داده شده است.

وی با بیان اینکه هلال‌احمر فریدونکنار در آماده‌باش کامل بود، تصریح کرد: در مناطقی که مردم با آبگرفتگی مواجه شدند امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر به یاری مردم شتافتند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه پلیس راهور و نیروی انتظامی نظم را در شهر برقرار کردند، ادامه داد: ترافیک نیمه‌سنگینی که در بعضی خیابان‌های اصلی شهر فریدونکنار رخ داد، با حضور نیروهای پلیس رفع شده است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.