کد خبر : 41930
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 سپتامبر 2015 - 17:42
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای انگلیسی‌ها تاکنون ۴ بار دربوشهر شکست خورده‌اند بسته هستند

انگلیسی‌ها تاکنون ۴ بار دربوشهر شکست خورده‌اند

انگلیسی‌ها تاکنون ۴ بار دربوشهر شکست خورده‌اند

امام جمعه بوشهر گفت: تاریخ نشان می‌دهد بوشهر تاریخ پرباری در مقابله با متجاوزان داشته است بگونه‌ای که با مقاومت و جهاد ۴ بار انگلیسی‌های متجاوز در بوشهر شکست داده‌اند. به گزارش اهروصال، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعدازظهرامروز در نشست با وزیر کشور با بیان اینکه استان بوشهر  درمبارزه با استعمار و استبداد دارای تاریخی





امام جمعه بوشهر گفت: تاریخ نشان می‌دهد بوشهر تاریخ پرباری در مقابله با متجاوزان داشته است بگونه‌ای که با مقاومت و جهاد ۴ بار انگلیسی‌های متجاوز در بوشهر شکست داده‌اند.

به گزارش اهروصال، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعدازظهرامروز در نشست با وزیر کشور با بیان اینکه استان بوشهر  درمبارزه با استعمار و استبداد دارای تاریخی درخشان است اظهار داشت: بوشهر تاریخی پرباری در حوزه مقابله با متجاوزان داشته است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر ۴ بار حمله متجاوزان انگلیسی را پاسخ داده است بیان کرد: دلاورمردان استان بوشهر با مقاومت و جهاد ۴ بار  حمله انگلیسی‌های  متجاوز دربوشهر پاسخ دادند که منجر به شکست  متجاوزان شد.

امام جمعه بوشهربا بیان اینکه حماسه دلاورمردان استان بوشهر مقابل با متجاوزان انگلیسی در زمین و دریا بوده است گفت: حماسه دلیرمردان این خطه در مقابله با متجاوزان انگلیسی به سرداری رئیسعلی دلواری هم در خشکی و هم در دریای خلیج فارس بوده است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه مردم استان بوشهر گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند افزود: هم اکنون  تمامی مردم استان بوشهر در عرصه‌های گوناگون بر مبنای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند.

وی با قدردانی از حضور وزیر کشور در استان بوشهر بیان کرد: به مناسبت سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار کنگره یکصدمین سال شهادت این مبارزه نستوه برگزار می‌شود که از حضور وزیر کشور دراین کنگره قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.