کد خبر : 41925
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 سپتامبر 2015 - 17:40
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای توسعه شرکت گاز نیازمند اصلاح فرآیندهای قدیمی است بسته هستند

توسعه شرکت گاز نیازمند اصلاح فرآیندهای قدیمی است

توسعه شرکت گاز نیازمند اصلاح فرآیندهای قدیمی است

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: اصلاح فرآیندهای قدیمی می‌تواند سبب ایجاد رشد و توسعه شرکت گاز ایران شود. به گزارش اهروصال، حمیدرضا عراقی امروز در جمع در کارکنان شرگت گاز استان ایلام، اظهار داشت: از مهم‌ترین اهداف این شرکت را در سال‌های ۹۴ و ۹۵ رسیدن به رونق، رشد و توسعه است. وی افزود:





مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: اصلاح فرآیندهای قدیمی می‌تواند سبب ایجاد رشد و توسعه شرکت گاز ایران شود.

به گزارش اهروصال، حمیدرضا عراقی امروز در جمع در کارکنان شرگت گاز استان ایلام، اظهار داشت: از مهم‌ترین اهداف این شرکت را در سال‌های ۹۴ و ۹۵ رسیدن به رونق، رشد و توسعه است.

وی افزود: از طریق اصلاح فرآیندهای قدیمی می‌توانیم این رشد را شتاب بخشیم و قوام و کیفیت بهتری به آن دهیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران عنوان کرد: اجرای این میزان فعالیت در راستای گازرسانی به استان ایلام حکایت از کیفیت مطلوب عملکرد و کار این جوانان غیور دارد.

وی با اشاره به خدمات رسانی گسترده شرکت ملی گاز ایران در سراسر کشور، گفت: کار کردن در چنین شرکتی که هدفش خدمت به هموطنان و ایجاد رفاه و آرامش برای آنهاست، افتخارآمیز است.

عراقی با برشمردن برخی از مزایای گاز طبیعی عنوان کرد: هم اکنون گاز به عنوان نیازی اجتناب ناپذیر مانند اکسیژن و هوا برای مردم، صنایع و نیروگاه‌ها محسوب می‌شود که با خود رفاه، آسایش و آرامش را به همراه می‌آورد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، ضمن تاکید بر اینکه کارکنان صنعت گاز باید از تهدید‌ها به عنوان فرصت و از فرصت‌ها برای رسیدن به اهداف سازمان و شرکت استفاده کنند، افزود: باید به گونه‌ای در راستای خدمات رسانی مطلوب به هموطنان گام برداریم که همواره به کارهایی که در گذشته انجام داده‌ایم افتخار کنیم.

وی خطاب به روسای نواحی در این استان اظهار داشت: شما باید همیشه مورد اعتماد و اطمینان ساکنین و مشترکین گاز طبیعی در شهر خود باشید و با تکریم ارباب رجوع و اعتمادافزونی، باعث رضایت مشترکین شوید.

عراقی در ادامه با بیان اینکه سال ۹۲ سال سختی برای شرکت ملی گاز ایران بود، تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش کارکنان صنعت گاز در سراسر کشور موفق به گذر از بحران شدیم.

وی سال ۹۳ را سال ایجاد نظم مالی در شرکت دانست و گفت: سال ۹۴ و ۹۵ نیز سال رونق، رشد و توسعه در شرکت ملی گاز ایران خواهد بود که با تمامی توان در این راستا گام بر خواهیم داشت و با اصلاح فرآیند‌های قدیمی روند توسعه در این شرکت را تسریع می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: حفظ منابع دولت، ملت و شرکت جز اصول کار و غیرقابل تغییر است که با رعایت آن می‌توانیم به یکی از شرکت‌های بین المللی بر‌تر در جهان تبدیل شویم.

مراسم بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به شهرهای دهلران و آبدانان و سه شهر دیگر استان ایلام و همچنین آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهر توحید و آغاز و بهره‌برداری از گازرسانی به ۳۶ روستای استان ایلام، بعدازظهر چهارشنبه ۱۱ شهریور با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، استاندار ایلام و مقامات محلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.