کد خبر : 41919
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 سپتامبر 2015 - 17:39
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ۹۸ درصد استان ایلام به‌گاز طبیعی متصل است بسته هستند

۹۸ درصد استان ایلام به‌گاز طبیعی متصل است

۹۸ درصد استان ایلام به‌گاز طبیعی متصل است

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: ۹۸ درصد از شهرهای استان ایلام از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند. به گزارش اهروصال، روح اله نوریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: مراسم کلنگ زنی و بهره برداری از پروژه گازرسانی به شش شهر و ۳۶ روستای استان ایلام، با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران





مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: ۹۸ درصد از شهرهای استان ایلام از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

به گزارش اهروصال، روح اله نوریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: مراسم کلنگ زنی و بهره برداری از پروژه گازرسانی به شش شهر و ۳۶ روستای استان ایلام، با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر ۹۸ درصد از شهرهای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه با اتصال پنج شهر مذکور به شبکه گاز کشور، تعداد شهرهای برخوردار از گاز در این استان به ۲۱ شهر می‌رسد، عنوان کرد: پروژه گازرسانی به شهرهای آبدانان، دهلران، موسیان، سراب باغ و مورموری با صرف حدود ۱۴۸ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می‌رسد.

وی از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهر توحید خبر داد و گفت: هم اکنون عملیات گازرسانی به چهار شهر ماژین، میمه، پله و توحید نیز در دست اجراست که امیدواریم به‌زودی شاهد بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به این شهر‌ها باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از اتصال ۱۷ روستای دیگر این استان به شبکه سراسری گاز خبر داد و گفت: در این مراسم عملیات گازرسانی به ۱۹ روستا نیز آغاز می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.