کد خبر : 41775
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 سپتامبر 2015 - 18:07
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای امیدوارم کنگره شهدای استان گیلان با همکاری صدا‌وسیما باشکوه برگزار شود بسته هستند

امیدوارم کنگره شهدای استان گیلان با همکاری صدا‌وسیما باشکوه برگزار شود

امیدوارم کنگره شهدای استان گیلان با همکاری صدا‌وسیما باشکوه برگزار شود

مدیرکل صدا وسیما گیلان گفت:امیدوارم کنگره شهدای استان گیلان با همکاری صدا‌وسیما باشکوه برگزار شود. به گزارش اهروصال، علی طلوعی در مراسم دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار داشت: ما که در صدا وسیما کار می کنیم هیچ زمان احساس نکرده‌ایم که جنگ تمام شده است بلکه معتقدیم فقط شکل آن عوض شده است





مدیرکل صدا وسیما گیلان گفت:امیدوارم کنگره شهدای استان گیلان با همکاری صدا‌وسیما باشکوه برگزار شود.

به گزارش اهروصال، علی طلوعی در مراسم دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار داشت: ما که در صدا وسیما کار می کنیم هیچ زمان احساس نکرده‌ایم که جنگ تمام شده است بلکه معتقدیم فقط شکل آن عوض شده است زیرا در زمان جنگ خیلی از افراد با جان و دل کار می‌کردند و هنوز هم هستند دوستانی که همین حس را داشته باشند.

طلوعی گفت: در مورد مراسم کنگره شهدای گیلان از طرفی خوشحال هستم که هم‌زمان با ورود من برگزار می‌شود زیرا تجربه خوبی در این رابطه در همدان داشته‌ام، و از طرفی ناراحت هستم زیرا زمانی‌که برای انجام وظیفه وجود دارد زمان کوتاهی است و امیدوارم که بتوانیم خود را آماده کنیم و شرمنده دوستان نباشیم.

وی بیان کرد: در همدان یک ابتکار خوبی به خرج دادیم که خیلی خوب و مؤثر بود و در آن‌جا  رادیو کنگره و تلویزیون کنگره داشتیم که توانستیم موج خوبی ایجاد کنیم و تولیدات خوبی هم داشتیم.

مدیرکل صدا وسیما گیلان گفت: همه این موارد از برکات خون شهیدان است که امیدواریم ما بتوانیم در گیلان مؤثر‌تر و پر رنگ‌تر انجام وظیفه کنیم.

وی افزود: در شبکه جام جم  برنامه‌ای راجع به راهیان نور ساختیم و دو سال در شبکه‌ ملی برتر شدیم و به‌شدت تأثیر خوبی روی ایرانیان مقیم خارج  داشته است، ما در شبکه جام‌جم راهیان نور را کار کردیم در گیلان که جای خود دارد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.